Neler Yeni

Yeni aldığım başımın belası pc hakkında ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.

MY. DEMİR

80+ Bronze
Katılım
27 Aralık 2020
Mesajlar
525
Dahası  
Reaksiyon skoru
181
İsim
Mehmet Yener DEMİR
Selamlar abilerim, ablalarım, kardeşlerim.
27 Mart tarihinde İtopyadan bir sistem aldım ve 2 Nisan'da elime ulaştı. Geldiğnde sıkıntılı olduğu belliydi 5 Nisan'da tekrar garantiye gönderdim. 19 Nisan'da ekran kartı değişimiş şekilde elime ulaştı. Yine sorunlar vardı tekrar gönderdim, 25 Mayıs'ta bütün parçalar garantiye gönderilmiş olup işlemcisi ve ssd'si değiştirilmiş şekilde elime ulaştı. Geldiği günden beri bütün oyunlarda hata alıyorum, neredeyse hepsi ekran kartı sürücü hatası veriyor. Çok çözüm denedim, hiçbiri işe yaramadı şimdi ise ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Kafam çok karışık İtopya'ya garatiye mi göndereyim,sistemi satayım mı, OEM key alıp windowsu tekrar mı kurayım bilmiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz? (Garantiye gelip gitme işlem tarihlerinde yanlışlık olabilir.)
Sistemim:
R5 PRO 3600
Gigabyte b450m h
Gigabyte 1660S
Gskill 8gb Ripjaws V 3600mhz cl18 ddr4 (2 adet)
WD 500gb sn 550 nvme m.2 ssd
Cooler Master mwe 600w 80+ bronz v2
nzxt h510
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
6,072
En İyi Cevap
4
Selamlar abilerim, ablalarım, kardeşlerim.
27 Mart tarihinde İtopyadan bir sistem aldım ve 2 Nisan'da elime ulaştı. Geldiğnde sıkıntılı olduğu belliydi 5 Nisan'da tekrar garantiye gönderdim. 19 Nisan'da ekran kartı değişimiş şekilde elime ulaştı. Yine sorunlar vardı tekrar gönderdim, 25 Mayıs'ta bütün parçalar garantiye gönderilmiş olup işlemcisi ve ssd'si değiştirilmiş şekilde elime ulaştı. Geldiği günden beri bütün oyunlarda hata alıyorum, neredeyse hepsi ekran kartı sürücü hatası veriyor. Çok çözüm denedim, hiçbiri işe yaramadı şimdi ise ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Kafam çok karışık İtopya'ya garatiye mi göndereyim,sistemi satayım mı, OEM key alıp windowsu tekrar mı kurayım bilmiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz? (Garantiye gelip gitme işlem tarihlerinde yanlışlık olabilir.)
Sistemim:
R5 PRO 3600
Gigabyte b450m h
Gigabyte 1660S
Gskill 8gb Ripjaws V 3600mhz cl18 ddr4 (2 adet)
WD 500gb sn 550 nvme m.2 ssd
Cooler Master mwe 600w 80+ bronz v2
nzxt h510
Sorunların hala düzelmediğini düşünüyorsanız son kez servise gönderin. Olmadı THH'ye başvurursunuz.
 

MY. DEMİR

80+ Bronze
Katılım
27 Aralık 2020
Mesajlar
525
Dahası  
Reaksiyon skoru
181
İsim
Mehmet Yener DEMİR
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Sorunların hala düzelmediğini düşünüyorsanız son kez servise gönderin. Olmadı THH'ye başvurursunuz.
Oyunlar ekran kartı sürücüsünde sorun veriyor, gönderip format attırıp geri alıcağım yinede göndereyim mi?
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
6,072
En İyi Cevap
4
Oyunlar ekran kartı sürücüsünde sorun veriyor, gönderip format attırıp geri alıcağım yinede göndereyim mi?
Size ne diye geri gönderiyorlar sorun çözüldü diye mi? Dediğim gibi eğer 3 4 kere gönderdiyseniz direk THH'ye de başvurabilirsiniz.
 

MY. DEMİR

80+ Bronze
Katılım
27 Aralık 2020
Mesajlar
525
Dahası  
Reaksiyon skoru
181
İsim
Mehmet Yener DEMİR
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Size ne diye geri gönderiyorlar sorun çözüldü diye mi? Dediğim gibi eğer 3 4 kere gönderdiyseniz direk THH'ye de başvurabilirsiniz.
Evet, ilk gönderilirkende sorun yok diye gönderilmişti. Arayıp teknik servisle konuşuyorum format çözüm diyor.
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
6,072
En İyi Cevap
4
Evet, ilk gönderilirkende sorun yok diye gönderilmişti. Arayıp teknik servisle konuşuyorum format çözüm diyor.
Format attıktan sonra siz ekran kartı sürücülerini kuruyorsunuz değil mi? Birde ne tarz hatalar alıyorsunuz?
 

MY. DEMİR

80+ Bronze
Katılım
27 Aralık 2020
Mesajlar
525
Dahası  
Reaksiyon skoru
181
İsim
Mehmet Yener DEMİR
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Format attıktan sonra siz ekran kartı sürücülerini kuruyorsunuz değil mi?
Evet.
Birde ne tarz hatalar alıyorsunuz?
Ek olarak:
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
6,072
En İyi Cevap
4
Evet.

Ek olarak:
O zaman dediğim gibi direk THH'ye başvurabilirsiniz.
 
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
228
Dahası  
Reaksiyon skoru
95
Konum
İstanbul
İsim
Hakan yılmaz
Selamlar abilerim, ablalarım, kardeşlerim.
27 Mart tarihinde İtopyadan bir sistem aldım ve 2 Nisan'da elime ulaştı. Geldiğnde sıkıntılı olduğu belliydi 5 Nisan'da tekrar garantiye gönderdim. 19 Nisan'da ekran kartı değişimiş şekilde elime ulaştı. Yine sorunlar vardı tekrar gönderdim, 25 Mayıs'ta bütün parçalar garantiye gönderilmiş olup işlemcisi ve ssd'si değiştirilmiş şekilde elime ulaştı. Geldiği günden beri bütün oyunlarda hata alıyorum, neredeyse hepsi ekran kartı sürücü hatası veriyor. Çok çözüm denedim, hiçbiri işe yaramadı şimdi ise ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Kafam çok karışık İtopya'ya garatiye mi göndereyim,sistemi satayım mı, OEM key alıp windowsu tekrar mı kurayım bilmiyorum. Ne yapmamı önerirsiniz? (Garantiye gelip gitme işlem tarihlerinde yanlışlık olabilir.)
Sistemim:
R5 PRO 3600
Gigabyte b450m h
Gigabyte 1660S
Gskill 8gb Ripjaws V 3600mhz cl18 ddr4 (2 adet)
WD 500gb sn 550 nvme m.2 ssd
Cooler Master mwe 600w 80+ bronz v2
nzxt h510
Ramler kaç mhz de ayarlı Biostan 3000 mhz de çalıştırmayı bir denermisiniz?
 

Jaess

80+ Gold
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
6,072
En İyi Cevap
4
Ne diyerek THH'ye başvuracağım?
Durumu anlatırsan onlar sana yardımcı olacaktır. Ben tam hakim değilim fakat ayıplı mal satmak veya bunun gibi bir durumdan olabilir. Bir benzerini Vodafoneda yaşamıştım. İki tane telefon almıştım bir sorunları vardı. 4 kez servise yolladım her seferinde tamir ettik diye geri yolladılar. En son THH'ye başvurduk. Yaklaşık 6 ay sonunda mahkeme sonuçlandı haklı bulunduk. Hatta bu 6 aylık süre zarfında telefonlardan birinin ekranı paramparça oldu. Kullanılamaz haldeydi. Aldığımız paradan herhangi bir ekran ücreti düşülmedi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,034,493
Mesajlar
9,322,058
Üyeler
164,016
Son üye
trmhmt
Top Bottom