mertoxin
80+ Bronze
- Katılım
- 20 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 607
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 262
- Yaş
- 43
- İsim
- Mert
Merhaba.
24.05.2024 tarihinde "Hepsiburada" sitesinden tarafıma teslim edilen "Lenovo Legion r25i-30" bir günlük kullanım sonrasında aniden ekran karardı ve yanlamasına beyaz yatay çizgiler oluştu.
Bilgisayarı tekrar açtığımda hiçbir şekilde görüntü alamadım ve panelin arızalandığını fark ettim. (Hoparlörlerden ses geliyor)
Yine aynı şekilde 25.05.2024 tarihinde "Gaming.gen.tr" sitesinden tarafıma ulaşan “Asus tuf Gaming VG27AQ1A" monitörde 1 adet sıkışmış/ölü piksel bulunduğunu fark ettim. Birkaç uygulama denedim, piksel biraz ufaldı ancak tam olarak geçmedi.
İki monitörde de yüzümüz ne yazık ki gülmedi. İnternet üzerinden monitör almaya tövbe ettim.
Hepsinin kutuları, köpükleri, ambalajları vs. duruyor. "14 günlük Yasal Cayma Hakkı" içerisinde ikisini de sorunsuz iade edebilir miyim ? Arıza olduğunu belirtip garanti sürecinde onarım vs. uğraşmak istemiyorum.
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim...
Edit: Talebim üzerine Gaming.gen.tr,
"Ürünü kutusunda herhangi bir yurtiçi kargo şubesine ücretsiz kargolama yapabilirsiniz.
Ürününüz tarafımıza ulaşıp, incelemeler tamamlandıktan sonra sizlere bilgi verilmek üzere iletişime geçilecektir" diye dönüş yaptı.
Hepsiburada için bugün iade talebi oluşturacağım...
24.05.2024 tarihinde "Hepsiburada" sitesinden tarafıma teslim edilen "Lenovo Legion r25i-30" bir günlük kullanım sonrasında aniden ekran karardı ve yanlamasına beyaz yatay çizgiler oluştu.
Bilgisayarı tekrar açtığımda hiçbir şekilde görüntü alamadım ve panelin arızalandığını fark ettim. (Hoparlörlerden ses geliyor)
Yine aynı şekilde 25.05.2024 tarihinde "Gaming.gen.tr" sitesinden tarafıma ulaşan “Asus tuf Gaming VG27AQ1A" monitörde 1 adet sıkışmış/ölü piksel bulunduğunu fark ettim. Birkaç uygulama denedim, piksel biraz ufaldı ancak tam olarak geçmedi.
İki monitörde de yüzümüz ne yazık ki gülmedi. İnternet üzerinden monitör almaya tövbe ettim.
Hepsinin kutuları, köpükleri, ambalajları vs. duruyor. "14 günlük Yasal Cayma Hakkı" içerisinde ikisini de sorunsuz iade edebilir miyim ? Arıza olduğunu belirtip garanti sürecinde onarım vs. uğraşmak istemiyorum.
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim...
Edit: Talebim üzerine Gaming.gen.tr,
"Ürünü kutusunda herhangi bir yurtiçi kargo şubesine ücretsiz kargolama yapabilirsiniz.
Ürününüz tarafımıza ulaşıp, incelemeler tamamlandıktan sonra sizlere bilgi verilmek üzere iletişime geçilecektir" diye dönüş yaptı.
Hepsiburada için bugün iade talebi oluşturacağım...
Son düzenleme: