Araştırarak sıfır olarak topladığım sistemim bu şekilde. Ekipman parça olarak sizce nasıl? Anakart kesin değişmeli mi yoksa yeterli mi ?
Monitor: Asus...
Mouse yükselticem Furylevel Z1 kullanıyorum elime küçük gelmeye başladı yani zaten elim büyüktü 19cm aklımda iki model var Rawm Leviathan mı yoksa GPX2 mi ?
Hocam ak ve bir kaç skini satıp 18 bine 95.4 fade m4a1-s aldım su an 21k falan ve sports and filed kaldırılacak aşırı uçmaz belki ama iyi yaptığımı dusunuyorum