kırmızışarapp
80+ Silver
- Katılım
- 18 Şubat 2021
- Mesajlar
- 3,702
Aylardır sürekli kopma yaşıyordum. Bu yüzden Türknet'ten destek kaydı açtım ve ekip toplanmasını istedim. Gelip tüm incelemeleri yaptılar ve sorunun iç tesisattan olduğunu söylediler. Bende tam bugün 3 saat önce yeni kablo döşettirdim. Aslında şuana dek herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Modem arayüzüne yenilendiğinde baktığımda margin değeri 12-13 ve gözüken hata 0 idi. Fakat şuan baktığımda margin değeri 11 e kadar düşüp hata 13 e yükselmiş. Kopmadan kurtulduğum için çok sevinmiştim. Modeme reset atmayı düşünüyorum. Modemi alalı 3-4 ay oldu. Sorun modemde olabilir mi ? Sizce ne yapmalıyım normal bir durum mu ?
Modem : TPL-LİNK ARCHER VR300
Modem : TPL-LİNK ARCHER VR300