🔥İndirim Wraith Eva Kablosuz Kulaklık [Ön Sipariş] 2,999.00 TL

Kulaklık hakkında bilgim yok wraith yeni çıkardı 1 2 gün falan oldu galiba yeni çıktığı için 400 tl lik bir indirim var. siyah rengini yemişler kalmadı mocha güzel duruyor renk bakımından detaylı test videosu yakında paylaşılmış olur bir kaç özelliğinden bahsedeyim aksiyon butonu denen bir tuş yapmışlar ses ayarları durdurma başlatma gibi fonksiyonları bu tuşla yapabiliyorsunuz ped olarak kumaş ped kullanmışlar mikrofonu çıkarılabiliyor bt ve 2.4GHz ile bağlanılabiliyor bataryası 1000 mah ne kadar götürür bilemem ses gecikmeside şu şekilde
Ses Gecikmesi
Kablolu: 0ms
2.4GHz: 15ms
Bluetooth: 40ms
ve son olarak 2 farklı EQ seçeneği var biri oyun modu diğeri ise müzik modu bulunmakta ön siparişlerin kargoya teslim tarihleri aşağıda
Alıntıyı görüntüle


Alıntıyı görüntüle
https://www.amazon.com.tr/SteelSeri...13736708031&sprefix=steel,aps,159&sr=8-1&th=1 bu mu yoksa eva mı
 
Kulaklık hakkında bilgim yok wraith yeni çıkardı 1 2 gün falan oldu galiba yeni çıktığı için 400 tl lik bir indirim var. siyah rengini yemişler kalmadı mocha güzel duruyor renk bakımından detaylı test videosu yakında paylaşılmış olur bir kaç özelliğinden bahsedeyim aksiyon butonu denen bir tuş yapmışlar ses ayarları durdurma başlatma gibi fonksiyonları bu tuşla yapabiliyorsunuz ped olarak kumaş ped kullanmışlar mikrofonu çıkarılabiliyor bt ve 2.4GHz ile bağlanılabiliyor bataryası 1000 mah ne kadar götürür bilemem ses gecikmeside şu şekilde
Ses Gecikmesi
Kablolu: 0ms
2.4GHz: 15ms
Bluetooth: 40ms
ve son olarak 2 farklı EQ seçeneği var biri oyun modu diğeri ise müzik modu bulunmakta ön siparişlerin kargoya teslim tarihleri aşağıda
Alıntıyı görüntüle


Alıntıyı görüntüle
Kahverengi ile full Noctua renkli setup yapma fikri :kekw:
 
Satış sonrasının verdiği korku 😬
 
Kulaklık hakkında bilgim yok wraith yeni çıkardı 1 2 gün falan oldu galiba yeni çıktığı için 400 tl lik bir indirim var. siyah rengini yemişler kalmadı mocha güzel duruyor renk bakımından detaylı test videosu yakında paylaşılmış olur bir kaç özelliğinden bahsedeyim aksiyon butonu denen bir tuş yapmışlar ses ayarları durdurma başlatma gibi fonksiyonları bu tuşla yapabiliyorsunuz ped olarak kumaş ped kullanmışlar mikrofonu çıkarılabiliyor bt ve 2.4GHz ile bağlanılabiliyor bataryası 1000 mah ne kadar götürür bilemem ses gecikmeside şu şekilde
Ses Gecikmesi
Kablolu: 0ms
2.4GHz: 15ms
Bluetooth: 40ms
ve son olarak 2 farklı EQ seçeneği var biri oyun modu diğeri ise müzik modu bulunmakta ön siparişlerin kargoya teslim tarihleri aşağıda
Alıntıyı görüntüle


Alıntıyı görüntüle
Şu garanti işini çözseler alınabilirde
 
Önerin var mı kankam 3900TL'ye Mchose x9 almayı düşünüyordum da IEM sence daha mı iyi olur genel kullanım için ?
yok ya eğer fps oynuyorsan iyi olabilir 3900 e eğer amacın oyun müzik gibi şeylerse x9 daha mantıklı
 
Wreith Boykot almıyorum.
Kulaklık için pad alicamtim gittim başka marka aldım sırf burdan almamak icin
 
Wraith boykot kullanıcı dostu bir satıcı değil adana burması gibi itelemeyi severler dikkat beyler 2 yıl garantisi boş bence sırf bu yüzden
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,628
Mesajlar
11,079,168
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top