Orada sabit olan firmalardan birinin konusu daha var zaten yoruma açık. Onlarca sayfa mesaj var ve ciddi eleştiriler de söz konusu. Zaten üstte konusu var diye onun altına yazmak zorunda değilsiniz insanlar konu açarak da fiyatları eleştiriyor zaten her şeyde art niyet aramak iyi bir şey değil.
tamam ozaman siz böyle gerilimi yükseltmek istiyorsanız
yükseltelim
art niyet arıyorum tamam
biraz önce uyandım sinirli uyandım kime bulaşsam kime çatsam kimde artniyet arasam dedim
sizi buldum
maşallah sizde herşeşyde artniyet arama diye kendinizce ağzımın payını verdiniz
forum yetkilisi olmak bunu gerektirir zaten
kardeş
ister at gruptan ister atma çok ta umrumda
bizim bir şeyi eleştirmeye hakkımız yok mu
bir tarafı size dokunuca biz art niyetli mi oluyoruz
orda o kadar post varmış ta onlara eleştiri geliyormuşta
bu da açık olsun ozaman
arka plan işleyişini bir zahmet siz bulun bir şekilde
yani ben eminim ki burada benim gibi hemfikir olan bir çok kişi var
bir kısmı aynı fikirde olmasına rağmen uğraşmak istemiyordur
bir kısmı münakaşaya girmek istemiyordur
o dur bu dur
ama 1 kişi yazdı diye art niyetli oluyor değil mi size göre
ayıp vallahi
ben eleştiririm kardeşim
sen benim eleştirime karşı çıkamazsın
forum işleyişine uymuyorsa gerekeni yapar atarsın
büyük ihtimal biraz sonra yapacağın gibi
herkes biraz haddini bilsin artık
kötü niyetle yazmıyorum diyorum
art niyet diyorsun