Firma Yetkililerinin Paylaşım Postlarının Kilitli Olma Mevzusu

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Konuyu ana sayfada en üste sabitlemek için konunun tarihini ileri bir saat ya da gün yapmak zorundayız. Bunu yaptıktan sonra konuya mesaj gelirse bug oluyor ve konunun ilk mesajı kayboluyor. Haliyle bu tarz konuları en üste sabitlemek için kilitlemek zorunda kalıyoruz. Zaten forumda onlarca firma gönderisi daha var kilitlenmeyen.

Örneğin MSI Türkiye'nin konuları: https://forum.donanimarsivi.com/kon...n-ve-beklediginiz-yeni-nesile-ulasin.1219661/
 
Konuyu ana sayfada en üste sabitlemek için konunun tarihini ileri bir saat ya da gün yapmak zorundayız. Bunu yaptıktan sonra konuya mesaj gelirse bug oluyor ve konunun ilk mesajı kayboluyor. Haliyle bu tarz konuları en üste sabitlemek için kilitlemek zorunda kalıyoruz. Zaten forumda onlarca firma gönderisi daha var kilitlenmeyen.

Örneğin MSI Türkiye'nin konuları: https://forum.donanimarsivi.com/kon...n-ve-beklediginiz-yeni-nesile-ulasin.1219661/
Bu cevabı belki ukalalık gibi algılayacaksınız
evet bir bakış açısı ile de öyle görünebilir ama inanın kötü niyetle yazmıyorum

ama bir satış postu varsa fiyatlı bir ürün reklamı varsa
inanın veya inanmayın veya gece gece belamısın amacın ne diye düşünün size kalmış artık
biz tüketiciler için takipçiler için arkaplan işleyişinin bir önemi kalmıyor

satış reklamı varsa şeffaf olmalı

eleştiri yapma konusunda kendimize de çuvaldızı batırmalıyız
belki ama bana mantıklı gelmiyor bu iş
eminim ki bir çok kişi de benle aynı fikirde
 
Bu cevabı belki ukalalık gibi algılayacaksınız
evet bir bakış açısı ile de öyle görünebilir ama inanın kötü niyetle yazmıyorum

ama bir satış postu varsa fiyatlı bir ürün reklamı varsa
inanın veya inanmayın veya gece gece belamısın amacın ne diye düşünün size kalmış artık
biz tüketiciler için takipçiler için arkaplan işleyişinin bir önemi kalmıyor

satış reklamı varsa şeffaf olmalı

eleştiri yapma konusunda kendimize de çuvaldızı batırmalıyız
belki ama bana mantıklı gelmiyor bu iş
eminim ki bir çok kişi de benle aynı fikirde

Orada sabit olan firmalardan birinin konusu daha var zaten yoruma açık. Onlarca sayfa mesaj var ve ciddi eleştiriler de söz konusu. Zaten üstte konusu var diye onun altına yazmak zorunda değilsiniz insanlar konu açarak da fiyatları eleştiriyor zaten her şeyde art niyet aramak iyi bir şey değil.
 

Orada sabit olan firmalardan birinin konusu daha var zaten yoruma açık. Onlarca sayfa mesaj var ve ciddi eleştiriler de söz konusu. Zaten üstte konusu var diye onun altına yazmak zorunda değilsiniz insanlar konu açarak da fiyatları eleştiriyor zaten her şeyde art niyet aramak iyi bir şey değil.
tamam ozaman siz böyle gerilimi yükseltmek istiyorsanız
yükseltelim

art niyet arıyorum tamam
biraz önce uyandım sinirli uyandım kime bulaşsam kime çatsam kimde artniyet arasam dedim
sizi buldum
maşallah sizde herşeşyde artniyet arama diye kendinizce ağzımın payını verdiniz

forum yetkilisi olmak bunu gerektirir zaten

kardeş
ister at gruptan ister atma çok ta umrumda
bizim bir şeyi eleştirmeye hakkımız yok mu
bir tarafı size dokunuca biz art niyetli mi oluyoruz

orda o kadar post varmış ta onlara eleştiri geliyormuşta

bu da açık olsun ozaman
arka plan işleyişini bir zahmet siz bulun bir şekilde

yani ben eminim ki burada benim gibi hemfikir olan bir çok kişi var

bir kısmı aynı fikirde olmasına rağmen uğraşmak istemiyordur
bir kısmı münakaşaya girmek istemiyordur
o dur bu dur

ama 1 kişi yazdı diye art niyetli oluyor değil mi size göre

ayıp vallahi

ben eleştiririm kardeşim
sen benim eleştirime karşı çıkamazsın
forum işleyişine uymuyorsa gerekeni yapar atarsın
büyük ihtimal biraz sonra yapacağın gibi

herkes biraz haddini bilsin artık
kötü niyetle yazmıyorum diyorum
art niyet diyorsun
 
tamam ozaman siz böyle gerilimi yükseltmek istiyorsanız
yükseltelim

art niyet arıyorum tamam
biraz önce uyandım sinirli uyandım kime bulaşsam kime çatsam kimde artniyet arasam dedim
sizi buldum
maşallah sizde herşeşyde artniyet arama diye kendinizce ağzımın payını verdiniz

forum yetkilisi olmak bunu gerektirir zaten

kardeş
ister at gruptan ister atma çok ta umrumda
bizim bir şeyi eleştirmeye hakkımız yok mu
bir tarafı size dokunuca biz art niyetli mi oluyoruz

orda o kadar post varmış ta onlara eleştiri geliyormuşta

bu da açık olsun ozaman
arka plan işleyişini bir zahmet siz bulun bir şekilde

yani ben eminim ki burada benim gibi hemfikir olan bir çok kişi var

bir kısmı aynı fikirde olmasına rağmen uğraşmak istemiyordur
bir kısmı münakaşaya girmek istemiyordur
o dur bu dur

ama 1 kişi yazdı diye art niyetli oluyor değil mi size göre

ayıp vallahi

ben eleştiririm kardeşim
sen benim eleştirime karşı çıkamazsın
forum işleyişine uymuyorsa gerekeni yapar atarsın
büyük ihtimal biraz sonra yapacağın gibi

herkes biraz haddini bilsin artık
kötü niyetle yazmıyorum diyorum
art niyet diyorsun
İlk cümleyi okudum banın hayırlı olsun
 
tamam ozaman siz böyle gerilimi yükseltmek istiyorsanız
yükseltelim

art niyet arıyorum tamam
biraz önce uyandım sinirli uyandım kime bulaşsam kime çatsam kimde artniyet arasam dedim
sizi buldum
maşallah sizde herşeşyde artniyet arama diye kendinizce ağzımın payını verdiniz

forum yetkilisi olmak bunu gerektirir zaten

kardeş
ister at gruptan ister atma çok ta umrumda
bizim bir şeyi eleştirmeye hakkımız yok mu
bir tarafı size dokunuca biz art niyetli mi oluyoruz

orda o kadar post varmış ta onlara eleştiri geliyormuşta

bu da açık olsun ozaman
arka plan işleyişini bir zahmet siz bulun bir şekilde

yani ben eminim ki burada benim gibi hemfikir olan bir çok kişi var

bir kısmı aynı fikirde olmasına rağmen uğraşmak istemiyordur
bir kısmı münakaşaya girmek istemiyordur
o dur bu dur

ama 1 kişi yazdı diye art niyetli oluyor değil mi size göre

ayıp vallahi

ben eleştiririm kardeşim
sen benim eleştirime karşı çıkamazsın
forum işleyişine uymuyorsa gerekeni yapar atarsın
büyük ihtimal biraz sonra yapacağın gibi

herkes biraz haddini bilsin artık
kötü niyetle yazmıyorum diyorum
art niyet diyorsun
Multi hesapları 2 defa ban yiyip gelen birinin eleştirisinde art niyet ararım tabii ki. Bu kadar rahatsızsan neden o kadar hesap açma gereksinimi duydun?

Ayrıca yukarıdaki mesajdaki gibi ahlak felsefesi yapma bir hesabın ana bacı küfürden ban yemiş.
 
Multi hesapları 2 defa ban yiyip gelen birinin eleştirisinde art niyet ararım tabii ki. Bu kadar rahatsızsan neden o kadar hesap açma gereksinimi duydun?

Ayrıca yukarıdaki mesajdaki gibi ahlak felsefesi yapma bir hesabın ana bacı küfürden ban yemiş.
vay benim ahlak bekcim sen ne güzel ifsaladın beni

doğru mu değil
haketmiş mi etmiş ettim
dünya her zaman doğrular üstüne işlemiyor malesef

ama şuna takıldı aklım
sen kim oluyon bana burda bu ifsaları yapacak

senin yapacağın ne var
grup kuralına aykırı tavrım varsa veya işine gelmiyorsa atarsın gruptan
tatava yapmayacaksın yani burada öyle yapmışsın böyle yapmışsın diye


ahlak felsefesi yapmıyorum
sen de akıl oyunları yapma

zeki bir kardeşimizsin belli
hiç te itirazımız yok kıskanmayız da zekanı

ama biz aptl değiliz
 
vay benim ahlak bekcim sen ne güzel ifsaladın beni

doğru mu değil
haketmiş mi etmiş ettim
dünya her zaman doğrular üstüne işlemiyor malesef

ama şuna takıldı aklım
sen kim oluyon bana burda bu ifsaları yapacak

senin yapacağın ne var
grup kuralına aykırı tavrım varsa veya işine gelmiyorsa atarsın gruptan
tatava yapmayacaksın yani burada öyle yapmışsın böyle yapmışsın diye


ahlak felsefesi yapmıyorum
sen de akıl oyunları yapma

zeki bir kardeşimizsin belli
hiç te itirazımız yok kıskanmayız da zekanı

ama biz aptl değiliz
Daha bulunduğun ortamın ne olduğundan bihabersin, bu hesabını da çoklu hesaptan dolayı uzaklaştırıyorum. Milletin ailesine küfür edip burada ahlak satma insanlara.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,203
Mesajlar
11,085,267
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top