İlk Adımı Atmalımıyım Atıcaksam Nasıl Atmalıyım

ne güzel baya ilerlemişsiniz sende utangaç olma girişken ol , kızlar sessiz geride kalan erkekleri sevmez , kız geri dönüşler alamayınca da çekilebilir.Biraz özgüvenli ol herkes insan herkes böyle muhabbetlere girebiliyor, olmazsa ne yaparım falan diye düşünme her sey unutulur gider. Bence tiktokdan videolar falan at video üzerinden 2 3 sohbet döndürürsün, atıyorum mesela bir araba videosu at nasıl araba sence yada kaç puan verirsin gibisinden yaz, kız da cevap verince sen hangi arabayı isterdin vs diye sohbeti ilerlettir , komik videolar vs at, mesela cuma günleri sohbet başlatmayı dene ondan sonra yarın ne yapıyorsun de , cumartesi olduğu için buluşma teklif et , buluşma teklif et derken pat diye gidip kahve içelim deme , yarın şuraya gidicem de mesela sonra sende gel vs muhabbeti yap ya da birşeyler yapalım mı gibisinden konuş, kabul ederse güzel olur daha fazla okul dışında zaman geçirme şansın olur . benim tavsiyelerim bu kadar
 
Kızlar düşünülen veya dışarıdan görüldüğü, analiz edildiği gibi sonuçlar vermiyor. Senle ilgili gözükür bir bakmışsın alay konusu olmuşsun meğer. Bazen genç yaşta kalplerine sahip çıkamıyor çoğu kişi. Seviyor gibi gözüküyor ama açılıyorsun red yiyorsun. O yüzden iyice analiz et etrafında, sosyal medyada başka erkek varsa emin olamazsın. Ama sadece seninle ilgileniyorsa, gerekli sinyalleri veriyorsa böyle devam ettir. Ama fazla sürdürme bir süre sonra arkadaşlığa dönüşebilir bu. Max 3 ay. Sonrasında cesaretini topla ama bir gün belirleme doğal bir halinde yüz yüze açılmak daha iyi olur. Plan gereksiz akışına bırak dışardan bakıldığında bildiğin sevgili gibi yakın göründüğünüz bir zamanda konuş.
 
Eskide kaldı o
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Merhabalar Bu yılın başlarında sınıfımıza yeni bir kız gelmişti kıza ilk gördüğümden beri tutuldum ,daha önce hiç kız arkadaşım veya sevgilim olmadı yapım gereği biraz asosyal , utangaç ve özgüvensizdim yaklaşık 6 ay uzaktan neler yaptığını , nelerden hoşlandığını vs. görüntüleme fırsatım oldu , sanırım ilgisini çekmiş olmalıyım ki kız bana benim anlıyacağım sinyaller vermeye başladı , kalp atma veya muhabbet açma , hikayelerime tepki gibi. ama şuan o kalbi attıktan sonra bana ilgi duyduğunu düşünmeye başladım ve onun bu tepkilerini karşılıksız bırakmamak,muhabbet açmak istiyorum ama ne yazcağımı bulamadım daha tam eminde olamadım yani , önerilerinize ve görüşlerinize açığım

şuanki durumum kız sanırım benle ilgilenmeye başladı kızla ttde seri yapıyoruz 20 gün boyunca sadece dürtme hareketi kullanırken son 2-3 gündür sınav sonuçları , muhabbet gibi şeyler yaşandı dün bana ilk defa kalp gönderdi , dünde bir şipşak paylaşmıştım onada kalp atmış , normalde atmaz bu günde kalpleştik , göndermeli repostlar oldugunu dusunuyorum , kızın kendiside cekingen utangac birisi acaba ilk adımı benden mi bekliyor , ayrıca ben sinyalleri yanlıs anladıysam reddedilme korkum var önerilerinize açığım
Dostum kıza niyetini belli etmen lazım sonra onun tepkisine göre hareket edersin şimdi anlayamayız hoşlanıp hoşlanmadığını ne desek yalan olur şuan.
 
Geri
Top