Bu Psulu Kasa+Anakart 2 Bine Alınır mı

SencerSof

80+ Bronze
Katılım
15 Mayıs 2022
Mesajlar
1,877
Reaksiyon skoru
457

Anakartı 1500saydı kasayıda 500 saydı arkadaş. anakartın kutu fatura yok 12400f ile kullanmış sorunsuz çalışıyor diyo. Kasayıda al elimden çıksın dedi sistemi parça parça satmış bi bunlar kalmış alınır mı
İçin ilginç yanı kasada PSU da var bedava gibi geldi
@HacıSOFU
 

Ekler

  • 1000116840.webp
    1000116840.webp
    302 KB · Hit: 47
  • 1000116839.webp
    1000116839.webp
    256.3 KB · Hit: 45
  • 1000116838.webp
    1000116838.webp
    149.1 KB · Hit: 44
  • 1000116837.webp
    1000116837.webp
    203.6 KB · Hit: 43
  • 1000116836.webp
    1000116836.webp
    464.2 KB · Hit: 37
  • 1000116835.webp
    1000116835.webp
    367.4 KB · Hit: 42
  • 1000116834.webp
    1000116834.webp
    168.1 KB · Hit: 46
Son düzenleme:

Anakartı 1500saydı kasayıda 500 saydı arkadaş. anakartın kutu fatura yok 12400f ile kullanmış sorunsuz çalışıyor diyo. Kasayıda al elimden çıksın dedi sistemi parça parça satmış bi bunlar kalmış alınır mı
İçin ilginç yanı kasada PSU da var bedava gibi geldi
alınmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kasa alınmaz anakartı bilemem
 
niye alınmasın la bedava
ben dolandırıcı mı acaba diye düşündüm üstteki arkadaş alınmaz yazmış xd
 
niye alınmasın la bedava
ben dolandırıcı mı acaba diye düşündüm üstteki arkadaş alınmaz yazmış xd
Hqhah bende hocam . Şuan gidiyorum yanına bakalım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

niye alınmasın la bedava
ben dolandırıcı mı acaba diye düşündüm üstteki arkadaş alınmaz yazmış xd
Bu arada PSU da bronze sertifika var ama rampage güvenemedim sistemi emanet etsem mi buna
 
80 plus bronze nasıl almışlar
80 plus sertifikası bir şey ifade etmiyor. Ki zaten sertifika sahte.


İç yapısı iyi değil. Kapasitörler muhtemelen 1- 2 yıla kalmadan patlar. Berbatın berbatı kullanılıyor. Patlamadan satın gitsin onu bence.
 
rampage :) ve üstelik kasa çok kalitesiz ben şahsen 5 kuruş vermem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


siz alın hocam evinizde psu patlayıncada bedavaya halledersiniz :)
2000'e kasa anakart psu alabiliyorsan al ben senden 3000'e alıcam dostum
 
80 plus sertifikası bir şey ifade etmiyor. Ki zaten sertifika sahte.


İç yapısı iyi değil. Kapasitörler muhtemelen 1- 2 yıla kalmadan patlar. Berbatın berbatı kullanılıyor. Patlamadan satın gitsin onu bence.
rampage :) ve üstelik kasa çok kalitesiz ben şahsen 5 kuruş vermem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


siz alın hocam evinizde psu patlayıncada bedavaya halledersiniz :)
haala psu kasa anakart diyorsunuz hocam param olsa almam rampage psu
tamam pikachu sensin
Guzularım dööşmeen

Bu arada orda çok sağlam bi elektronikçi bilgisayarcı abiyle tanıştım işlemcimi götürmeyi akıl edemedim onda vardır diye düşündüm ama her yerine gözle baktı soketler sağlam dedi güç verdi cihaz çalışıyor dedi chipsette ısındı bu çalışıyor demek dedi bende Gönül rahatlığıyla aldım içindeki 3 tane fan ile kasayı bile 500e almak imkansız arkadaş PSU kötü diyor kötü olsun yansatarım yada akım korumalı prizle kullanırım ordaki abide öyle dedi rampage boktan bi marka ama akım korumları prizle kullanırsan sıkıntı olmaz dedi

Arkadaş ile bak para yok diye kasa almam diyordum Uzay montaj kullanıcaktım şimdi sadec anakart parasına kasa PSU anakart aldım 😄
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,360
Mesajlar
11,076,396
Üyeler
198,111
Son üye
smileeclk
Geri
Top