Sınav Görevlisi ile Yaşadığım Olay

20 yaşındyım 2. mezun senemdi. Zaman ayırdığınız için sağolun babanıza teşekkürlerimi iletirseniz sevinirim.
 
Hiçbir şey olmaz kardeşim. Neler neler oluyordur o sınavlarda gözetmenlerle öğrenciler arasında. Kopya vs. gibi ciddi bir durum olduğu zaman şikayet edilirse ösym kameraları inceler sadece. Kısacası hiçbir şey olmaz. Bulunduğun durumdan ötürü kaygılanman normal. Sıkma canını.
 
Geri
Top