Hiçbir şey olmaz kardeşim. Neler neler oluyordur o sınavlarda gözetmenlerle öğrenciler arasında. Kopya vs. gibi ciddi bir durum olduğu zaman şikayet edilirse ösym kameraları inceler sadece. Kısacası hiçbir şey olmaz. Bulunduğun durumdan ötürü kaygılanman normal. Sıkma canını.