İ20 Aşırı Yakıt Tüketimi

Evet i20 otomatik 2020 sonrası gerçekten çok yaktığı bir gerçek.
Çok basmadan sürdüğünde bile 10 litreyi şehir içi görüyorsun.
Eski modellerde de bu durum böyle mi bilmiyorum.
 
1.4 benzin lpg yok. Hocam yol bilgisayarını sıfırlayıp benzin alıyorum ve direkt olarak 14.5 değeri çıkıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hayır hocam. Ama tüketim fazla hani yol bilgisayarına bakmasam bile anlarım. Çok çabuk bitiyor.
hocam o modeller çok yakıyorda 14-15 ne golf r o kadar yakmıyor :)
 
hocam o modeller çok yakıyorda 14-15 ne golf r o kadar yakmıyor :)
Bende çok bilmiyordum hocam. Araştırınca cidden fazla olduğunu gördüm. Arkadaşların dediği gibi yapıp 100 km gideyim bi, olmazsa servise götürürüm. Teşekkürler.
 
Bende çok bilmiyordum hocam. Araştırınca cidden fazla olduğunu gördüm. Arkadaşların dediği gibi yapıp 100 km gideyim bi, olmazsa servise götürürüm. Teşekkürler.
Hocam benim clio 4 5.5 litreden dikkat etmeden geziyorum hani gazlamıyorum ama ekonomik gitmek gibi niyetimde yok normal sürüş 5.5 litre.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam benim clio 4 5.5 litreden dikkat etmeden geziyorum hani gazlamıyorum ama ekonomik gitmek gibi niyetimde yok normal sürüş 5.5 litre.
14/15 litre demek 6/7 tl KM Acayip fazla
 
Hocam benim clio 4 5.5 litreden dikkat etmeden geziyorum hani gazlamıyorum ama ekonomik gitmek gibi niyetimde yok normal sürüş 5.5 litre.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


14/15 litre demek 6/7 tl KM Acayip fazla
5.5 falan müthiş hocam. Ya yaktığı kadar gitse gene lafım olmayacak 4 vites motor bağırıp duruyor, değmiyor yani :D
 
2012 otomatik i20 ile aynı sorunu yaşadım. şehir içi 13.5 litre gösteriyordu. Benzin kokusu şikayetiyle tamirciye götürdük, yakıt deposuna giden hortumlar delik deşik olmuş değiştirince 11-11.5'lara düştü. Hâlâ fazla olduğunu düşünerek tekrar gittik bu sefer de 4 bujiyi ve bobinlerden 1 tanesini değiştirdi. Şuan 9.5 litre seviyesinde yakıyor yüz kilometrede şehir içi. Hâlâ çok olduğunu düşünüyorum ustanın demesine göre 7-8'den çok olmaması lazımmış bunların ama bilemiyorum müsait olunca yeniden baktıracağım. Tecrübemi anlattım inşallah faydası olur çok çektirdi bize de.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,726
Mesajlar
11,080,325
Üyeler
198,182
Son üye
celeste
Geri
Top