Davetsiz.57
80+
- Katılım
- 23 Haziran 2026
- Mesajlar
- 1
- Reaksiyon skoru
- 1
Merhaba kardeşim, ben Davetsiz57 hani şu Nintendo ve PC için The Thing: Remastered oyununa Türkçe dublaj yaması yapan kişiyim. Nintendo için NXyama uygulaması yapmakla iyi iş çıkarmışsın, tebrikler.. Hem yamalar toplu olarak bir arada durur hem de herkes tek tek yama aramakla uğraşmamış olur. Amaç birşeyler paylaşmak ve eğlenmek olduktan sonra sorun yok elbette. Geçen gün tatsız bir olay yaşandı. Sinnerclown da bana yamanızı paylaşabilir miyim diye sormuştunuz, ben de 2 gün sonra gördüm mesajınızı, tam evet, paylaşabilirsin yazacaktım baktım ki site sizi engellemiş. Hiç hoş değil tabii ki böyle şeyler. O yüzden buraya sorun olmayacağını söylemek için geldim kardeşim, benim açımdan problem değil paylaşabilirsiniz. Zaten herkes oynayabilsin, oyunseverler zevk alsın, Türkçe'miz yaygınlaşsın, yeşillik olsun diye birşeyler paylaşıyoruz. Haa bir de Drova Forsaken oyununa yaptığım TR yamayı sormuştun hangi oyun sürümüyle uyumlu diye, 1.3.4.2 sürümle çalışıyor kardeşim konuda yazmayı unutmuşum. The Thing ise v1.1.1. de sorunsuz çalışıyor.. Neyse, şimdilik hoşçakal diyelim, görüşmek üzere..
Son düzenleme: