Nintendo Switch Türkçe Yama Uygulaması : Yamanx

Merhaba kardeşim, ben Davetsiz57 hani şu Nintendo ve PC için The Thing: Remastered oyununa Türkçe dublaj yaması yapan kişiyim. Nintendo için NXyama uygulaması yapmakla iyi iş çıkarmışsın, tebrikler.. Hem yamalar toplu olarak bir arada durur hem de herkes tek tek yama aramakla uğraşmamış olur. Amaç birşeyler paylaşmak ve eğlenmek olduktan sonra sorun yok elbette. Geçen gün tatsız bir olay yaşandı. Sinnerclown da bana yamanızı paylaşabilir miyim diye sormuştunuz, ben de 2 gün sonra gördüm mesajınızı, tam evet, paylaşabilirsin yazacaktım baktım ki site sizi engellemiş. Hiç hoş değil tabii ki böyle şeyler. O yüzden buraya sorun olmayacağını söylemek için geldim kardeşim, benim açımdan problem değil paylaşabilirsiniz. Zaten herkes oynayabilsin, oyunseverler zevk alsın, Türkçe'miz yaygınlaşsın, yeşillik olsun diye birşeyler paylaşıyoruz. Haa bir de Drova Forsaken oyununa yaptığım TR yamayı sormuştun hangi oyun sürümüyle uyumlu diye, 1.3.4.2 sürümle çalışıyor kardeşim konuda yazmayı unutmuşum. The Thing ise v1.1.1. de sorunsuz çalışıyor.. Neyse, şimdilik hoşçakal diyelim, görüşmek üzere..
 
Son düzenleme:
Merhaba kardeşim, ben Davetsiz57 hani şu Nintendo ve PC için The Thing: Remastered oyununa Türkçe dublaj yaması yapan kişiyim. Nintendo için NXyama uygulaması yapmakla iyi iş çıkarmışsın, tebrikler.. Hem yamalar toplu olarak bir arada durur hem de herkes tek tek yama aramakla uğraşmamış olur. Amaç birşeyler paylaşmak ve eğlenmek olduktan sonra sorun yok elbette. Geçen gün tatsız bir olay yaşandı. Sinnerclown da bana yamanızı paylaşabilir miyim diye sormuştunuz, ben de 2 gün sonra gördüm mesajınızı, tam evet, paylaşabilirsin yazacaktım baktım ki site sizi engellemiş. Hiç hoş değil tabii ki böyle şeyler. O yüzden buraya sorun olmayacağını söylemek için geldim kardeşim, benim açımdan problem değil paylaşabilirsiniz. Zaten herkes oynayabilsin, oyunseverler zevk alsın, Türkçe'miz yaygınlaşsın, yeşillik olsun diye birşeyler paylaşıyoruz. Haa bir de Drova Forsaken oyununa yaptığım TR yamayı sormuştun hangi oyun sürümüyle uyumlu diye, 1.3.4.2 sürümle çalışıyor kardeşim konuda yazmayı unutmuşum. The Thing ise v1.1.1. de sorunsuz çalışıyor.. Neyse, şimdilik hoşçakal diyelim, görüşmek üzere..
Teşekkürler hocam. Tabii ki amaç söyledikleriniz gibi ve insanların yamalara daha kolay ulaşmasını sağlamak. Elimde imkan olsa uygulama için sunucu kurmak bile istiyorum. Maksat insanlar yamaları daha hızlı indirsin ve uygulamada sorun çıkmasın. Açıkcası ben çevirmenlere saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum. Dolap'ta orada burada yamaların tanesini 25-50tl'ye satmıyorum veya yamalara benim demiyorum. Kendime yaptığım kolaylığı başka insanların da kullanmasını istiyorum. Uygulama içerisinde hangi yamanın üstüne basarsanız yapımcının adı çıkıyor. Bunun için tek tek uğraştım. Üstelik uygulamanın hakkında bölümünde yamaları aldığım sitelerin ve arkadaşların Linkleri/QR kodları bulunmakta. Hem forum konularında hem GitHub'da vs. yamaların bana ait olmadığını ve yamayı yapan insanları yazıyorum. Oralarda da burada olduğu gibi linkleri var. Bu kadar tepkiyi pek anlayamıyorum açıkcası. Çünkü bende bir kullanıcıyım ve switchi pcye bağlamadan yama yüklemek baya baya işime yarıyor ki sürekli yazan insanlar var. Uygulamayı çok beğendiklerini söylüyorlar. Daha önce benzer olaylar yaşanmış ve hatta çok alakasız insanlarla uğraşmışlar. Garip bir tayfalar valla çözemedim. Desteğin için tekrardan teşekkürler. Sürüm bilgilerini düzenlerim.
 
Geri
Top