Yardım Hangi 2k Monitörü Almalıyım?

Mehmett_3

80+
Katılım
28 Ağustos 2021
Mesajlar
30
Reaksiyon skoru
2
Bütçe
9.500
Hikayeli oyun, fifa, cs ve pubg oynacağım, ara sıra dizi film izlemelik 2K monitör arıyorum. Pivot özelliklere ihtiyacım yok ekteki monitör standına sahibim. Bütçem maksimum 10k ama 8K'lık bir monitör(örneğin AOC Q27G42XNE) ile arasında 2K'ya değecek bir fark yoksa o fiyata çıkmak istemem. bir kaç monitöre baktım ama sizin önerilerinize de ihtiyacım var. monitörlerin kronik sorunu olanı var mı ya da hangi monitörler testlerde daha iyi sonuç veriyor tam anlayamıyorum ve aralarından hangisini almam gerektiği konusunda çok kararsızım yeni VA paneller IPS panelden çok daha iyi diyorlar. Aslında biraz da monitör seçerken dikkat edilmesi gerekenler hakkında bilgilenmek istiyorum linklerde belirttiğim gibi gigabyte-m27q2-ice modelinin neden 4K daha pahalı mesela








https://www.trendyol.com/gigabyte/g...Id=106248&itemNumber=1244766211&boutiqueId=61 (7K ile en ucuz monitörümüz)

https://www.incehesap.com/gigabyte-...Dhnu1k8pK6ToKfLTtauQd2amHaEgV6shoCLAcQAvD_BwE (mesela aralarında ne fark var ki arada 4K fark var)
 

Ekler

  • monitör standı.webp
    monitör standı.webp
    72.2 KB · Hit: 17
@Tayfunns hocam genelde sizin önerileriniz üzerinden seçmeye çalıştım ama çok kararsız kaldım yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Eski yanıtlarını okurken gidecem diyordu demek gitmiş. tavsiyeniz için teşekkürler hocam.
 
Tayfun askerde AOC VA olan iyi
Hocam daha çok fps cs ve pubg oynuyorum yine de AOC VA olan mı sizce
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Diğer oyunlara göre cs ve pubg daha çok oynuyorum arkadaşlarımla giriyoruz. Ama bir derece kasma olayımız falan yok. VA fps oyunlarında sorun yaratır mı?
 
Hocam daha çok fps cs ve pubg oynuyorum yine de AOC VA olan mı sizce
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Diğer oyunlara göre cs ve pubg daha çok oynuyorum arkadaşlarımla giriyoruz. Ama bir derece kasma olayımız falan yok. VA fps oyunlarında sorun yaratır mı?
rekabetçi çok kasıyorsan ips al
%60 hikaye-film tarzı %40 fps oynarım dersen, fpste de pek üst ranklarda değilim öylesine oynuyorum dersen va olanı alabilirsin
yoksa q27g42xe falan alabilirsin
 
rekabetçi çok kasıyorsan ips al
%60 hikaye-film tarzı %40 fps oynarım dersen, fpste de pek üst ranklarda değilim öylesine oynuyorum dersen va olanı alabilirsin
yoksa q27g42xe falan alabilirsin
Teşekkürler hocam peki sizce ips için Q27G42XE modeli mi yoksa linkini bıraktığım AOC Q27G42ZE modeli mi? Sizce aralarında renk konstrat vs farklılıkları var mıdır ms ve hz farkı mı sadece
https://www.akakce.com/monitor/en-u...2k-ips-260-hz-oyuncu-u-fiyati,1057345689.html
 
IPS şart değil derssen q27g42xe
Hocam o konuda çok kararsız kaldım. IPS mi almalıyım VA mı tam karar veremedim. AOC un bu modellerinde otomatik overdrive yok VA panel olduğu içinde elle her oyuna göre normal Fast ya da faster olarak değiştirmek gerekiyormuş yoksa ghosting artıyormuş. hiç uğraşmayıp IPS mi alsam diyorum ama IPSde de siyahlar gri gibi gözüküyor. Bu konuda biraz kararsız kaldım. Görüntü güzelliği mi kullanım kolaylığı mı karar vermem gerek galiba
 
Ben IPS tarafındayım şahsen q27g4zr modelini kullanıyorum hatta memnunum da.
 
Geri
Top