Gta 6 Türkiye'de Ön Siparişe Açıldı !🔥

-Mehmet-

80+ Platinum
Katılım
8 Kasım 2023
Mesajlar
11,602
Reaksiyon skoru
6,432
GTA 6 Bu gece itibariyle Türkiye'de ön siparişe açıldı !🔥
PS Store ve XBOX üzerinden TL ile ön sipariş oluşturabilirsiniz !🔥

Standart Edition: 4000 TL
Ultimate Edition: 5000 TL

Link👉 https://www.playstation.com/tr-tr/games/grand-theft-auto-vi/

Link 👉 https://www.xbox.com/tr-TR/games/store/grand-theft-auto-vi/9NL3WWNZLZZN

1782347164281.webp
 
Son düzenleme:
Ucuzmuş ya alalım hemen
 

Ekler

  • 8bd4136a52a6ae5867eae746a674cbbe.webp
    8bd4136a52a6ae5867eae746a674cbbe.webp
    39.2 KB · Hit: 27
Ps5 2.el fiyatları sizce zam yer mi şuan almalı mıyım yoksa kasıma yakınken mi alayim
 
GTA 6 Bu gece itibariyle Türkiye'de ön siparişe açıldı !🔥
PS Store ve XBOX üzerinden TL ile ön sipariş oluşturabilirsiniz !🔥

Standart Edition: 4000 TL
Ultimate Edition: 5000 TL

Link👉 https://www.playstation.com/tr-tr/games/grand-theft-auto-vi/

Link 👉 https://www.xbox.com/tr-TR/games/store/grand-theft-auto-vi/9NL3WWNZLZZN

Alıntıyı görüntüle
Doğru mu bilmiyorum PS üzerinden alırsanız parayı anında çekiyor XBOX üzerinden alırsanız oyunun çıkışına 15 gün kalmışken parayı karttan çekiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Xbox üzerinden aldım
Sen doğrular mısın kanka mesajımı parayı anında mı çekti?
 
Doğru mu bilmiyorum PS üzerinden alırsanız parayı anında çekiyor XBOX üzerinden alırsanız oyunun çıkışına 15 gün kalmışken parayı karttan çekiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sen doğrular mısın kanka mesajımı parayı anında mı çekti?
Konsolum yok hocam bilemiyorum maalesef.
 
arayı o kadar açarlar mı bu sefer ya? Teknoloji eskiye göre çok daha hızlı gelişiyor.:unsure:
Zaten isteseler o kadar sürmez de adamların amacı oyunu ne kadar çok piyasada tutarsa o kadar fazla kazanacaklarını biliyorlar. GTA 5'in hala ekmeğini yiyorlar oyun içi alışverişten yine bir ton para kazanıyorlar hiç bir şey yapmadan. GTA 6'da da aynı şeyi yapacaklarını düşünüyorum olabildiğince güncel tutmaya çalışacaklar.
 
Zaten isteseler o kadar sürmez de adamların amacı oyunu ne kadar çok piyasada tutarsa o kadar fazla kazanacaklarını biliyorlar. GTA 5'in hala ekmeğini yiyorlar oyun içi alışverişten yine bir ton para kazanıyorlar hiç bir şey yapmadan. GTA 6'da da aynı şeyi yapacaklarını düşünüyorum olabildiğince güncel tutmaya çalışacaklar.
2020 de sızdırılan görüntülerde oyun daha alpha sürüm gibiydi, 3 yıl sonra trailer çıkarttılar. Bu oyun 3-4 yıl gibi süreyle geliştirilmiş ertlendiği süre boyuncada komple cila çekip optimize ettiler.
 
Zaten isteseler o kadar sürmez de adamların amacı oyunu ne kadar çok piyasada tutarsa o kadar fazla kazanacaklarını biliyorlar. GTA 5'in hala ekmeğini yiyorlar oyun içi alışverişten yine bir ton para kazanıyorlar hiç bir şey yapmadan. GTA 6'da da aynı şeyi yapacaklarını düşünüyorum olabildiğince güncel tutmaya çalışacaklar.
bilemiyorum. O kadar uzatırlarsa yeni teknolojilerle çok daha gelişmiş gta klonu oyunları görürüz bence. Önceden yüksek teknolojiye erişmek çok pahalı olduğu için Rockstar gibi büyük yapımcılar bunun ekmeğini iyi yedi.
 
bilemiyorum. O kadar uzatırlarsa yeni teknolojilerle çok daha gelişmiş gta klonu oyunları görürüz bence. Önceden yüksek teknolojiye erişmek çok pahalı olduğu için Rockstar gibi büyük yapımcılar bunun ekmeğini iyi yedi.
GTA benzeri bir oyun çıksın ve GTA'dan kat kat daha iyi olsun ama insanlar ''Rockstar''ı gördüğü an akan sular duruyor. Markayı öyle bir yere taşıdılar ki ve her oyunu da kaliteli olduğu için insanlar pek kolay kolay vazgeçmezler bu seriden bence.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,342
Mesajlar
11,076,219
Üyeler
198,109
Son üye
HyperMaster
Geri
Top