LG G4 MSM8994(8992) Ye Windows Kurmak İstiyorum

Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
66
Reaksiyon skoru
15
Selamın Aleyküm arkadaşlar.LG G4 telefon sahibiyim değiştirmek üzereyim fakat evimde yedek olarak kalacak.Bu telefon SoC Qualcomm olduğundan dolayı UEFI bootloadere sahip olduğunu gördüm. Biraz araştırma yaparak windows kurulabileceğini gördüm lakin hiçbir fikrim yok. Forumda daha güçsüz bir işlemciye edk2 portlayan birini gördüm bana yardımcı olabilirse sevinirim.kolay gelsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@EFI Shell yardımcı olabilrsen sevinirim dostum. LG UX dan sıkıldım artık :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ufak bir not ekleyeyim. Telefona EFIDroid yapılmış.
 
Son düzenleme:
Selamın Aleyküm arkadaşlar.LG G4 telefon sahibiyim değiştirmek üzereyim fakat evimde yedek olarak kalacak.Bu telefon SoC Qualcomm olduğundan dolayı UEFI bootloadere sahip olduğunu gördüm. Biraz araştırma yaparak windows kurulabileceğini gördüm lakin hiçbir fikrim yok. Forumda daha güçsüz bir işlemciye edk2 portlayan birini gördüm bana yardımcı olabilirse sevinirim.kolay gelsin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@EFI Shell yardımcı olabilrsen sevinirim dostum. LG UX dan sıkıldım artık :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ufak bir not ekleyeyim. Telefona EFIDroid yapılmış.
Sizde UEFI yok, LK var MediaTek cihazlar gibi (aynı benim telefonum Vestel Venus 5000 gibi). EFIDroid'in Github hesabında derleme rehberi mevcut.
 
Sizde UEFI yok, LK var MediaTek cihazlar gibi (aynı benim telefonum Vestel Venus 5000 gibi). EFIDroid'in Github hesabında derleme rehberi mevcut.
uefi yok mu? cihaz uefi bootloadere sahip diye biliyorum. efidroid kurdum cihaza uefi shell menüsü geldi ayrı olarak da 3 uefi boot seçeneği geldi
peki windowsu nasıl boot ederim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

20230208_205042.jpg
cihazda edk2 var mı @EFI Shell ?
 
uefi yok mu? cihaz uefi bootloadere sahip diye biliyorum. efidroid kurdum cihaza uefi shell menüsü geldi ayrı olarak da 3 uefi boot seçeneği geldi
peki windowsu nasıl boot ederim?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntülecihazda edk2 var mı @EFI Shell ?
Evet, senin telefonunda ve benim telefonumda da UEFI yok. Windows'u atman lazım eMMC'nin içine (USB çalışmıyorsa). Renegade Project gibi yerlerden bu işlemleri sorabilirsin.
 
Son düzenleme:
Evet, senin telefonunda ve benim telefonumda da UEFI yok. Windows'u atman lazım eMMC'nin içine (USB çalışmıyorsa). Renegade Project gibi yerlerden bu işlemleri sorabilirsin.
hocam telegramdan size yazmıştım ordan bana dönüş yapabilirmisiniz?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,575
Mesajlar
11,078,510
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top