🔥İndirim Samsung Galaxy Tab S11 26.099tl

Benim Mısır papirüslerle yarışır seviyede eskilikte olan Samsung tablette bile kumlanma yok bu S11'de yine belli bir seviyede de olsa varsa bir uzaklaştım S11'den.
ips ekranda kumlanma neden olsun tabi olmaz :ROFLMAO:
siyahları gri görürsün onda direkt
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: 7mit
Bende tab s9 128 var sd card ile kullanıyorum çok memnunum sadece ekran küçük geliyo artık 35 e filan ultra düşse direk alırım
Bir kere 35'e Ultra düşmüş fakat daha da düşeceğini sanmıyorum aksine fiyatı artmaya başlamış. 35'e ikinci elden rahat bulursun ama.
 
Her şeyiyle efsane bir tablet özellikle Samsung telefon kullananlara kesinlikle tavsiyemdir

image.webp
 
ips ekranda kumlanma neden olsun tabi olmaz :ROFLMAO:
siyahları gri görürsün onda direkt
Hocam yine bu kadar para verip kumlanma olucaksa IPS, Dynamic Amoled X2 pek fark etmiyor. Bu kumlanma sabit mi yoksa arada olup mu geçiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Her şeyiyle efsane bir tablet özellikle Samsung telefon kullananlara kesinlikle tavsiyemdir

Alıntıyı görüntüle
Hocam kumlanma ve kalemi hakkında görüşleriniz nasıl?
 
Hocam yine bu kadar para verip kumlanma olucaksa IPS, Dynamic Amoled X2 pek fark etmiyor. Bu kumlanma sabit mi yoksa arada olup mu geçiyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam kumlanma ve kalemi hakkında görüşleriniz nasıl?
Kumlanma neymiş ya :D Ilk kez duyuyorum, ne anlama geldiğini bile bilmiyorum. Kalemi güzel çizim yapmak vs çok keyifli ama ucu biraz kolay eskiyor gibi mutlaka yedek uçlar temin etmenizi tavsiye ederim
 
S9 var bende akıyor gerçekten güzel cihaz. S11 ile uçurum yok fakat bu paraya alınabilecek en iyi sıfır tablettir bu.
 
Ben şimdi açtım kutuyu korkup açtım ekran güzel kesinlikle
Güle güle kullan. Ben de almayı düşünüyorum da ikinci el daha üst model alıp almamak konusunda kararsız kaldım.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: 7mit
25k ya okey bence snapdragon elite ile rakip işlemci + amoled 120hz ekran
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Güle güle kullan. Ben de almayı düşünüyorum da ikinci el daha üst model alıp almamak konusunda kararsız kaldım.
Boyut olarak çok doğru bir seçim yaptığımı söyleyebilirim kesinlikle görseldeki cihazlar tab s10fe (11inç) s10+ 12.4 inç cidden 11 fazlasıyla büyük ben çok arafa kalmıştım 11 inç yeter mi diye s23U kullanıyorum ona rağmen tablet aşırı büyük geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dostlar ayrıca ekran paneli cidden çok iyi buradan belli değildir ama s23Ultradan bile başarılı buldum çözünürlük daha iyi olabilirmiş sadece ama genel hatlarıyla ekran ve performans süper
1000161981.webp
 

Ekler

  • 1000161258.webp
    1000161258.webp
    517.5 KB · Hit: 20
  • 1000161980.webp
    1000161980.webp
    803.9 KB · Hit: 20
25k ya okey bence snapdragon elite ile rakip işlemci + amoled 120hz ekran
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Boyut olarak çok doğru bir seçim yaptığımı söyleyebilirim kesinlikle görseldeki cihazlar tab s10fe (11inç) s10+ 12.4 inç cidden 11 fazlasıyla büyük ben çok arafa kalmıştım 11 inç yeter mi diye s23U kullanıyorum ona rağmen tablet aşırı büyük geldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dostlar ayrıca ekran paneli cidden çok iyi buradan belli değildir ama s23Ultradan bile başarılı buldum çözünürlük daha iyi olabilirmiş sadece ama genel hatlarıyla ekran ve performans süperAlıntıyı görüntüle
hocam o kadar ai var galeride bi silip atabilirdin :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,055
Mesajlar
11,083,761
Üyeler
198,230
Son üye
Mahmut çiftçi
Geri
Top