paiden
80+
- Katılım
- 2 Aralık 2023
- Mesajlar
- 14
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4
- İsim
- Aryen Diktaş
Selamlar, her internetten alışverişte yaşadığım gibi yine ürün kimde patlarsa tarzı bir alışverişe denk geldik. Her ne kadar pahalı sayılabilecek ürünler alsam da son alışverişlerimin hepsinde bir şekilde mağdur oldum. Bu seferki 6bin TL'ye aldığım anakartın arkadaki lehimi değişmiş ve çizik olmasıyla ilgili. Ürünün açılış bandrolu açıktı dedim kesin bir şey olacak yine. Dediğim gibi çizik ve lehim değişimi var. Kutu geleli 1 saat olmadan iadeye verdim. Ürünü n11den aldım. Şimdi adam derse yok arkadaş sen yaptın bu çizigi, video ve fotoğraf kaydı almama rağmen yok bu seferde videodan önce sen yaptın derse vs ne olacak. Kimin yalan söylediğini nasıl kanıtlayacağız. Ya her bağımsız kuruluştan aldığım pahalı teknolojik ürün (hb,n11 vs.) hep mi sıkıntılı çıkar. Daha resmi yerler hariç gerekirse fiyat 2 katı olsun asla teknolojik bir şey almam. Öyle bir hale geldik ki kim kime kazık atarsa devri. Yazık ya...