nvidia bunu yağlayıp ballayıp anlatmazsa eğer şaşırırım.Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
VRAM sorununu büyük oranda çözücek bu teknoloji.
O zaman GDDR7 bellekleri neden ekliyorlar ki daha hızlı görüntüyü işleyip vram boşaltamayacaksa?Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
VRAM sorununu büyük oranda çözücek bu teknoloji.
Yani gelmesi gereken bir şeydi bence, gelecekteki oyunlar bu teknolojiyi destekleyerek çıkarlarsa VRAM konusunda ciddi tasarruflar olur. Keza gecikmeler de düşüyor boyut düştüğü için, RTX 5000 seriside GDDR7 bellekler ile gecikme sıfıra iyice yaklaşacak gibi duruyor. Ama korktuğum şey Nvidia nın DLSS de yaptığı muhabbet gibi belirli model ekran kartlarını kullanabilir diye sınırlamaya sokması. Bana göre dünyanın en saçma şeyi. AMD FSR çıkardı, 10-15 yıllık kartlarda bile çalışıyor. Ama düşündüğüm olacak yine, böyle bir şey yapacaklar belirli model altındaki kartlar kullanamayacak. AMD den hamle gelip aynı teknolojiyi FSR gibi bütün kartlara açarsa kafamız rahat olur. Ama gelmezse Nvidia iyi ekmeğini yer bu teknolojinin.Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
VRAM sorununu büyük oranda çözücek bu teknoloji.
Bende öyle düşünüyorum ama yukardaki görseller 4090 ile yapılmış, RTX 4000 ve 5000 özel yapıcaklar gibi duruyor şimdilik.Yani gelmesi gereken bir şeydi bence, gelecekteki oyunlar bu teknolojiyi destekleyerek çıkarlarsa VRAM konusunda ciddi tasarruflar olur. Keza gecikmeler de düşüyor boyut düştüğü için, RTX 5000 seriside GDDR7 bellekler ile gecikme sıfıra iyice yaklaşacak gibi duruyor. Ama korktuğum şey Nvidia nın DLSS de yaptığı muhabbet gibi belirli model ekran kartlarını kullanabilir diye sınırlamaya sokması. Bana göre dünyanın en saçma şeyi. AMD FSR çıkardı, 10-15 yıllık kartlarda bile çalışıyor. Ama düşündüğüm olacak yine, böyle bir şey yapacaklar belirli model altındaki kartlar kullanamayacak. AMD den hamle gelip aynı teknolojiyi FSR gibi bütün kartlara açarsa kafamız rahat olur. Ama gelmezse Nvidia iyi ekmeğini yer bu teknolojinin.