Son Güncelleme:
20 Şubat 2025 itibarıyla, 19 Şubat 2025 değişim kararı çıkan ürünüm bugün elime ulaştırılmak üzere kargoya verildi. Öncelikle, sorunu fark edip hızlı bir şekilde çözüm sunan ve ürünü erkenden gönderen İncehesap.com ekibine teşekkür ederim.
Özellikle müşteri hizmetlerindeki çalışanlara ayrıca minnettarım. Tek tek dinleyip sabırla yardımcı oldular. Bazı anlarda fevri davransam da, onlar her zaman çözüm odaklı yaklaştılar.
Müşteri temsilcileri, sahip oldukları yetkiler çerçevesinde bana ellerinden gelenin daha fazlasıyla yardımcı oldular. Benim fevri başlattığım konuşmalar genellikle daha sakin bitiyordu.
İnsan olarak doğru seçimler yapmışlar diyebilirim.
Yaşadığım aksaklık, ilk başta bir karışıklıktan kaynaklanmış olsa da, süreç en hızlı şekilde çözüme ulaştırıldı. 12 Şubat 2025’te ellerine ulaşan ve stok sıkıntısı yaşanan bir ürünün değişimi, 8 gün içinde tamamlanarak bugün (20 Şubat 2025) kargoya verildi.
Bu süreçte, konuyu gündemde tutan ve yorumlarıyla beni destekleyen veya desteklemeyen herkese teşekkür ederim. Aynı durumda olan başkaları için de benzer çabayı göstereceğim.
Batuhan Bozkan’a (Videoyun), benim için görüşme yaparak işleri hızlandırdığı için ayrıca teşekkür ederim.
Son olarak, ekran kartımdaki hasarlı parçanın ilk bakışta kullanıcı hatası gibi göründüğünün farkındayım. Ancak, sistemlerimi kendim toplayan biri olarak, o parçanın bu şekilde kırılmasının ne kadar zor olduğunu da biliyorum. Eğer hasara kendim sebep olsaydım, bu kadar uğraşıp kendimi strese sokmaz, doğrudan tamir ettirirdim. Maddi olarak bana yük getirecek bir durum da değil.
Bundan sonra, gelen yeni ürünün kargo açılım videosu ile bu serüvenin sonunu getirebiliriz
Herkese sağlıklı, stresten uzak ve keyifli zamanlar dilerim.