Neler Yeni

Çözüldü✓ İncehesap.com MSI GeForce RTX 5090 32G GAMING TRIO OC alışveriş sorunum

ziqzav

80+
Katılım
10 Şubat 2025
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
cenk safi
Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi incehesap.com sitesinden aldığım rtx5090 ürünü elime ulaştı. Ürünün psu bağlantı dişi kırık geldi. Bu sorun karşısında nasıl bir yol izlemeliyim birebir değişim istiyorum en hızlı şekilde nasıl değişim alabilirim destek ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürler...
 

Ekler

  • 8c286361-fb89-465b-9036-2faa9d763a1e.jpg
    8c286361-fb89-465b-9036-2faa9d763a1e.jpg
    548.7 KB · Hit: 381
  • e3365e85-4f2f-4232-be37-407c25e85eb7.jpg
    e3365e85-4f2f-4232-be37-407c25e85eb7.jpg
    595 KB · Hit: 376

ziqzav

80+
Katılım
10 Şubat 2025
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
cenk safi
klasik servispoint. muhtemelen pcbden soketi ısıtarak soketi değiştirecekler. karta ısı değmesin kesinlikle işlemi kabul etmeyin ve değişimi kovalayın.
Tamiri zaten kabul etmiyorum. İncehesapta yan gelip yatıyor. Bugün yine aradım sözde kendileri geri dönüş yapacaktı. Üst birime iletiyoruz vs tarzında birşeyler anlatmaya başladılar geri arayacağız falan dediler. Her zaman aynısını söylüyorlar arayan soran yok. Müşteri temsilcisinden başka yere gittiği yok konunun. Topu ordan oraya atıyolar. 2 gün içinde 1000tl ödemeyi yapmazsam zaten kartı aynı şekil göndercekleri mesajı atmıştılar tahminim uğraşmadan aynı şekil geri göndercekler. Öyle bi hata yapmaları açıkça işime gelir kanıtın kanlı canlı elimde durması onların elinde durmasından iyidir. Elimde kanıtımla heryere herkese duyuracağım.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
13,455
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,356
İsim
.
Tamiri zaten kabul etmiyorum. İncehesapta yan gelip yatıyor. Bugün yine aradım sözde kendileri geri dönüş yapacaktı. Üst birime iletiyoruz vs tarzında birşeyler anlatmaya başladılar geri arayacağız falan dediler. Her zaman aynısını söylüyorlar arayan soran yok. Müşteri temsilcisinden başka yere gittiği yok konunun. Topu ordan oraya atıyolar. 2 gün içinde 1000tl ödemeyi yapmazsam zaten kartı aynı şekil göndercekleri mesajı atmıştılar tahminim uğraşmadan aynı şekil geri göndercekler. Öyle bi hata yapmaları açıkça işime gelir kanıtın kanlı canlı elimde durması onların elinde durmasından iyidir. Elimde kanıtımla heryere herkese duyuracağım.
Hocam hiçbirşekilde kabul etmeyin ücret ödemeyin birde üstüne.
Sıfır parası verip işlemli kartı kullanmak zorunda değilsiniz.Sakın bu hataya düşmeyin.
Yarın birgün satarken de fiyattan - demektir bu parayı sokaktan toplamıyor kimse.
Kim bilir o parayı ne zorluklarla kazandınız.Sonuna kadar yasal hakkınızı kullanın.
Size gelen ürün ayıplı mal değiştirmek zorundalar.
 

Xalionis

80+
Katılım
2 Ekim 2024
Mesajlar
181
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
Konum
Antalya
İsim
Can
Sıfır üründe ilk 3 ay içerisinde herhangi bir sorun olursa sıfırlıyla değişim yada para iadesi yapmak zorundalar direkt olarak MSI ile iletişime geç. Ekstra ücret yada tamir mümkün değil MSI kendisi izin vermiyor bu duruma.
 
Katılım
23 Kasım 2023
Mesajlar
176
Geçmiş olsun. Türkiye'de müşterisini kazıklamaya çalışmayan, müşterisinin memnuniyetini düşünen bir tane satıcı yok herhalde. Uğraş dur şimdi tüketici hakem heyetiyle 5-6 ay.
 

ziqzav

80+
Katılım
10 Şubat 2025
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
cenk safi
Hocam hiçbirşekilde kabul etmeyin ücret ödemeyin birde üstüne.
Sıfır parası verip işlemli kartı kullanmak zorunda değilsiniz.Sakın bu hataya düşmeyin.
Yarın birgün satarken de fiyattan - demektir bu parayı sokaktan toplamıyor kimse.
Kim bilir o parayı ne zorluklarla kazandınız.Sonuna kadar yasal hakkınızı kullanın.
Size gelen ürün ayıplı mal değiştirmek zorundalar.
Asla etmem
Sıfır üründe ilk 3 ay içerisinde herhangi bir sorun olursa sıfırlıyla değişim yada para iadesi yapmak zorundalar direkt olarak MSI ile iletişime geç. Ekstra ücret yada tamir mümkün değil MSI kendisi izin vermiyor bu duruma.
Nasıl iletişime geçebilirim numarası falan varmıdır ?
Geçmiş olsun. Türkiye'de müşterisini kazıklamaya çalışmayan, müşterisinin memnuniyetini düşünen bir tane satıcı yok herhalde. Uğraş dur şimdi tüketici hakem heyetiyle 5-6 ay.
Teşekkür ederim. Boş yere uğraştırıyorlar insanları
 

Alkameturkes

80+ Bronze
Katılım
21 Şubat 2022
Mesajlar
699
Dahası  
Reaksiyon skoru
218
İsim
Alkame
İncehesaptan ben de zamanında monitör almıştım gelen ürünü sıfır diye aldım ama 2. el gibi bir his veriyordu ayrıca g-sync açınca da ekranda çok hafif anlık karartı oluyordu. Monitörsüz kalmamak için geri göndermedim ama hep aklımda şüphe bırakan bir site oldu kendisi. Fiyatı fazla olan yada risk alamayacağım ürünleri almıyorum.
 

ziqzav

80+
Katılım
10 Şubat 2025
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
cenk safi
Güncelleme:

Bugün (19 Şubat 2025) Kendilerini aradım tekrardan geri dönüş olmadı diye. Öncelikle telefona bakan arkadaş fevri çıktı karşısındaki insanı sinirlendirmeye çalışan buna zorlayan biriydi. 3 gündür konuştuğum temsilcilerin bana hepsi ayrı ayrı farklı birimlerin sizi geri arayacaklar diye söylediği birimlerin aramadığını söyledim. Bana öyle bir durum yok sizi kimse geri aramaz diye şeyler söyledi. Bende bunun üzerine o zaman bana 3 gündür yalan söylüyorsunuz dedim. Yalan söylüyorsun dediğin insan yalan söylüyorsa sinirlenirmiş cidden arkadaşta kendini savunmaya geçti öyle işlemiyor vs vs bende anlayacağı dilden gereken cevabı verip konuşmayı sonlandırdık.

Sinirlenip servisi (servispoint) aradım. Durumları anlattım ürünün seri numarasıyla kontrol etti bana ürünün değişim veya iadesinin kabul olduğunu bunu incehesap.com a mail olarak atacaklarını belirtti. Bunun üstüne 1000 tl lik istenilen ödemeyi sordum. Konnektörün onarımı olmayan bir parça olduğundan ekran kartının değişimi veya iadesi uygun görüldüğünü ücretin alınmayacağı söylendi. İlginç olan şey bugüne kadar İNCEHESABIN bana kullanıcı hatası olarak belirttikleri durum bugün nedense hatadan çıktı 😀. Durumu anlamaları için demekki zorlamak gerekiyormuş.

İncehesap.com u geri arayıp durumu belirttim bana isim soruyorlar serviste bunu size kim dedi diye ben nerden hatırlayacam kim dedi gidip bunu nasıl dediniz diye hesap mı soracaksınız bide. İşte onlarda 1000tl nin peşine düştüler nasıl istemediler. Bunu almayacaklar mı gibi gibi vs. Durumu anlattıktan sonra müşteri temsilcisi mail bize ulaşsın sizi değişim için arayacaklar falan dediler.

Bakalım arayan soran olcak mı.
 
Katılım
16 Şubat 2025
Mesajlar
61
Dahası  
Reaksiyon skoru
12
İsim
Furkan b
Güncelleme:

Bugün (19 Şubat 2025) Kendilerini aradım tekrardan geri dönüş olmadı diye. Öncelikle telefona bakan arkadaş fevri çıktı karşısındaki insanı sinirlendirmeye çalışan buna zorlayan biriydi. 3 gündür konuştuğum temsilcilerin bana hepsi ayrı ayrı farklı birimlerin sizi geri arayacaklar diye söylediği birimlerin aramadığını söyledim. Bana öyle bir durum yok sizi kimse geri aramaz diye şeyler söyledi. Bende bunun üzerine o zaman bana 3 gündür yalan söylüyorsunuz dedim. Yalan söylüyorsun dediğin insan yalan söylüyorsa sinirlenirmiş cidden arkadaşta kendini savunmaya geçti öyle işlemiyor vs vs bende anlayacağı dilden gereken cevabı verip konuşmayı sonlandırdık.

Sinirlenip servisi (servispoint) aradım. Durumları anlattım ürünün seri numarasıyla kontrol etti bana ürünün değişim veya iadesinin kabul olduğunu bunu incehesap.com a mail olarak atacaklarını belirtti. Bunun üstüne 1000 tl lik istenilen ödemeyi sordum. Konnektörün onarımı olmayan bir parça olduğundan ekran kartının değişimi veya iadesi uygun görüldüğünü ücretin alınmayacağı söylendi. İlginç olan şey bugüne kadar İNCEHESABIN bana kullanıcı hatası olarak belirttikleri durum bugün nedense hatadan çıktı 😀. Durumu anlamaları için demekki zorlamak gerekiyormuş.

İncehesap.com u geri arayıp durumu belirttim bana isim soruyorlar serviste bunu size kim dedi diye ben nerden hatırlayacam kim dedi gidip bunu nasıl dediniz diye hesap mı soracaksınız bide. İşte onlarda 1000tl nin peşine düştüler nasıl istemediler. Bunu almayacaklar mı gibi gibi vs. Durumu anlattıktan sonra müşteri temsilcisi mail bize ulaşsın sizi değişim için arayacaklar falan dediler.

Bakalım arayan soran olcak mı.
dostum bende kasamı ince hesaba garantiye gönderdim senin konunu okumak içime kurt düşürdü gerçekten umarım sağsalim gelir ekran kartın benim işlemcim ısınıyor 100 derece oluyor diye gönderdim muhtemelen işlemcim değişecek ama seninkinde fiyat baremi çok yüksekte gerçekten peşinden koş
 

ziqzav

80+
Katılım
10 Şubat 2025
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
cenk safi
dostum bende kasamı ince hesaba garantiye gönderdim senin konunu okumak içime kurt düşürdü gerçekten umarım sağsalim gelir ekran kartın benim işlemcim ısınıyor 100 derece oluyor diye gönderdim muhtemelen işlemcim değişecek ama seninkinde fiyat baremi çok yüksekte gerçekten peşinden koş
Geçmiş olsun. Hergün ara rahatsız et yoksa yol alamıyorsun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ekran görüntüsü 2025-02-19 124341.png
 
Son düzenleme:

ziqzav

80+
Katılım
10 Şubat 2025
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
cenk safi
Güncelleme:
Bugün (19 Şubat 2025) incehesap.com aradı değiştirme mi iade mi olacağını sordu. Değiştirme olduğunu söyledim yarın stokları kontrol edip geri arayacaklar.

Buradan Batuhan Bozkan’a (Videoyun) verdiği destekler, çabası ve yardımları için içtenlikle teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

ziqzav

80+
Katılım
10 Şubat 2025
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
cenk safi
Son Güncelleme:

20 Şubat 2025 itibarıyla, 19 Şubat 2025 değişim kararı çıkan ürünüm bugün elime ulaştırılmak üzere kargoya verildi. Öncelikle, sorunu fark edip hızlı bir şekilde çözüm sunan ve ürünü erkenden gönderen İncehesap.com ekibine teşekkür ederim.

Özellikle müşteri hizmetlerindeki çalışanlara ayrıca minnettarım. Tek tek dinleyip sabırla yardımcı oldular. Bazı anlarda fevri davransam da, onlar her zaman çözüm odaklı yaklaştılar. Müşteri temsilcileri, sahip oldukları yetkiler çerçevesinde bana ellerinden gelenin daha fazlasıyla yardımcı oldular. Benim fevri başlattığım konuşmalar genellikle daha sakin bitiyordu. İnsan olarak doğru seçimler yapmışlar diyebilirim.

Yaşadığım aksaklık, ilk başta bir karışıklıktan kaynaklanmış olsa da, süreç en hızlı şekilde çözüme ulaştırıldı. 12 Şubat 2025’te ellerine ulaşan ve stok sıkıntısı yaşanan bir ürünün değişimi, 8 gün içinde tamamlanarak bugün (20 Şubat 2025) kargoya verildi.

Bu süreçte, konuyu gündemde tutan ve yorumlarıyla beni destekleyen veya desteklemeyen herkese teşekkür ederim. Aynı durumda olan başkaları için de benzer çabayı göstereceğim.

Batuhan Bozkan’a (Videoyun), benim için görüşme yaparak işleri hızlandırdığı için ayrıca teşekkür ederim.

Son olarak, ekran kartımdaki hasarlı parçanın ilk bakışta kullanıcı hatası gibi göründüğünün farkındayım. Ancak, sistemlerimi kendim toplayan biri olarak, o parçanın bu şekilde kırılmasının ne kadar zor olduğunu da biliyorum. Eğer hasara kendim sebep olsaydım, bu kadar uğraşıp kendimi strese sokmaz, doğrudan tamir ettirirdim. Maddi olarak bana yük getirecek bir durum da değil.

Bundan sonra, gelen yeni ürünün kargo açılım videosu ile bu serüvenin sonunu getirebiliriz 😂

Herkese sağlıklı, stresten uzak ve keyifli zamanlar dilerim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,059,779
Mesajlar
9,527,515
Üyeler
168,351
Son üye
necdozty
Top Bottom