https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-thermalright-assassin-x-120-refined-se-argb-fiyati,670343713.html
Bütçeni söylersen o fiyata göre önerirler
Hocam bunca şeyi deneyeceğine kadar 10 kere format atmıştın.
En temizi format atmak.
Bende 9070xt var aldığından beri sıfır sıkıntı.
3060dan buna geçtim ...
15---9 modellerinde yanma sorunu vardı.
15---10 modellerinde tasarım değişti ve bu sorun ortadan kalktı muhtemelen , hiç şikayet yok sanırım
Bende lenovo...
6-7 aydır kullanıyorum. Hoparlörler çok iyi cs de adamın nerden geldiğini falan hepsini duyuyorum. Mikrofon kaliteside çok güzel. Hafif bi kulaklık baş...