Sen bilemeyebilirsin ama ben tahmin yürütebilirim, pazarlama lisansım var :kekw: Prime'ın zarar ettirdiğini tahmin etmek için şirket içinden olmaya da gerek...
Amazonu eleştirmiyorum Prime Video'yu eleştiriyoru. Direk zam yapsalar sorun yok. yıllardır olan düzeni değiştrip reklamlı/reklamsız versiyonu getirmesi saçma.
valla ben memnunum kardeşim bu fiyata bu kadar olur. oyunumuzu veriyor arada sırada indirim veriyor kargo sınırsız beleş bazen sorunlu ürün gelirse para...