scooter da vites atamaz zaten hem sonuçta scooterdan sonra yine vitesliye geçicek oturuş pozisyonu falan da değişicek baştan alış sonra 250likle başlama bi...
250likleri o kadar abartmaya gerek yok tamam 125lik gibi değil ama öyle aman aman da gitmiyor. zaten aklı başında adam da o kadar basmaz yeni öğreniyorsa
Yaşın 18 olduysa a2 alman daha mantıklı.
Fiyatları arasında uçurum yok.
A1 ehliyet için direksiyon dersi almalısın.
A2 i içinde zaten direksiyon dersi alacaksın
chatgpt ile eksiksiz güzelce metin yazabilirsin çok uğraşmadan ama resmi şekilde ve olayı anlat seni madur ettiklerini at bu arada msi değil servispointi...