Bende de xiaomi var 2 yıldır. Arada bi kullanıyorum. Odanın havasında kesinlikle bir değişiklik hissetmiyorsunuz. Yani bunu alınca odamda dağ esintisi gibi...
Sorma hocam. Hoşuma gitti de çuval gibi oldu. Fazla büyük geldi. 3xl aldım, beden tablosuna göre 4xl almam gerekiyordu hatta. ama 3xl bile cok fazla büyük...