Konusu açılmışken kinimi dökiyim siteye karşı. Yaklaşık 2 3 sene önce bu siteden bir ürün aldım. Ürün de gelmedi, parayı da iade etmediler. Çok pahalı bir...
Valla ben uğraşıyorum. Avukat olduğum için ekstra işime geliyor. Önce savcılıktan şikayetçi oluyorsun, sonra ceza davası açılıyor. Ceza davası bitince...