Benim karım olur kendisi biraderim. Senin yorumunu gördüğümden geldim.
1778619655
4060'ı karıma alacağım. Şuanlık onda 5600x kalacak. Ondan dolayı fazla...
Senden tavsiye isteniyor, düşüncen değil. Düşünceni sunduysan geri kalanı seni alakadar etmez. Başka düşüncelerini kendine sakla kardeşim. Konu dışında...
9060xt ve 5070 12gb civarlarını kontrol edeceğim ozaman şimdilik. 2k monitörmü almak yoksa ramlerimi yükseltmek daha mantıklı olacaktır?
1778266176
Çok...