önden hafif rüzgar hissetmem normal o zaman mantıken dışarıya üflese daha yüksek olurdu rüzgar gücü. kasayı ilk kurduğumda dışarıya fazla üflüyodu ordan kafamda takılmıştı yada cahillikten yeni öğreniyoz ne bileyim :D merak eden yada bilmek isteyene faydası olur en azından konunun artık
dışarıya atıyo gariplik sezmiştim dedim böyleyse vardır bir olayı niye böyle montelemişler anlamadım değiştircem artık söküp kasanın önü kahverengiye dönüşüyo yavaştan
ASUS A21 Plus kasa fan yönleri doğru mu?
Merhaba,
ASUS A21 Plus kasamı yeni topladım. Fanlara baktığımda hava akışı bana garip geldi.
Şu anki yönler:
Ön fanlar: Dışarı üflüyor.
İşlemci soğutucusu: (thermalright spirit) Arkaya doğru üflüyor.
Arka fan: Dışarı üflüyor.
Yani hava akışı şu...
ben uygun fiyatlı diye bunu (spirit) aldım ama alabiliyorsan 120 se lere bak 2 borulu belki işlemci yükseltirsen tekrar soğutucu alma diye
https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-thermalright-assassin-spirit-120-plus-v2-fiyati,217779872.html
Ben ddr5 yerine 5600 üstüne ram almıştım şimdi mecbur ddr5 e geciyoz çünkü başka ddr4 ye işlemci yok yani sondasin paranı yavaştan biriktir ucuzdan bile alsan en çok ramlere para vercen 25 30a kapatirsin ekran kartında iyi yavaş yavaş topla benim fikrim
değildi yani işlemci fanı aldım farklı yerden onlar cuma kargoya verdi. salı adresime geldi. bu satıcı adam ne kargoya verdi ne bir şey yaptı mecbur cuma indrimine kaldım o yüzden
Ben önceki cuma bundan 'setupc' 11.250 bandına bu Rami sipariş verdim pazartesi oldu kargoya vermedi iptal ettim direk yeni satıcıyı görünce sırf bunun yüzünden 9kya Kingston kaçırdım para yoktu diye benden geri dönüş olsun buda