Bildiğim kadarıyla istisna belgesi diye bir şey var içerik üreticileri için. Kazanca göre vergi alınıyor. %15 civarı bunun bu belgeyle banka hesabı açıyorsunuz ve üzerinden çekilip yatırılıyor diye biliyorum. Ama eğer sigortanız yoksa 1 lira bile kazansanız aylık 10k civarında ödeme başlıyor...
Pek saat takma alışkanlığım yoktur, bu tür pahalı bir saat alacak olsam akıllı saat alırdım. Deri kordonlar su çekip koku yapabiliyor, ayrıca beni kaşındırıyor. Plastik ve metal kordonlar daha güzel gözüküyor bence. Seiko güzel duruyor ama.
Hayır ona gelmiyor. Bir sorun yaşadığınızda ulaşabileceğiniz büyük bir müşteri hizmetleri var. Bütün işlemler daha düzgün ve stabil olarak gerçekleşiyor. Diğer satıcılarla iletişim kurmaktan daha kolay. Ayrıca firmayla direkt iletişim halinde olabiliyor. Diğer satıcıların hepsi kötü değil ama...
Bölümünüz nedir? Ücreti karşılığında mı bir yardım arıyorsunuz? Model oldukça ayrıntılı, ve yapması uzun sürer tabii texture ile birlikte. Hayrına yapacak birinin çıkacağına inanmıyorum.
Açıkçası ben internetten büyük bir ürün alırken satıcının hepsiburada, amazon, trendyol vb. olmasına dikkat ederek alıyorum. Çünkü diğer satıcılar birer esnaf, bir sıkıntı oluşursa halletmek daha zor olacak. Neden siz de aynı şeyi yapmıyorsunuz, parayı çok kolay mı kazanıyorsunuz?
Profesyonel edit değil, ses efektleri ekleme video düzenleme, videoya yeni videolar ekleme gibi işlemler yapılırken telefon donma yapar mı? S serisi alabilseydim iphone 15 tercih ederdim.