arkadaşlar the last of us part 1 oynarken ekran kartı kullanımı max yüzde 20 ye cıkıyo cpu kullanımı ise yüzde yüzde normalmi gölgelendiricilerin yüzde yüz olmasını bekledım tum ayarlar fullde
arkadaşlar skin changer actım diye 4 ay donanım banı yedim eğer aktif olarak donanım banı varken oyuna girersek süresi sıfırlanırmı bazı kaynaklarda sıfırlanır bazılarında sııfırlanmaz diyor tam emin olamadım lütfen konuyla bağımsız iyiki ban yedin gibi şeyler diyecekler konudan uzak dursun
hocam 3 yıldır elektronik sigara puff gibi şeyler kullanıyorım ve her kullandıgım pufu 1 kere doldurmuşumdur ilk defa böyle birşeyle karşılaşdım cok bol da koymadım likiti ve bol koysam bence böyle bir şey olmaz direk cekince hava geliyo
arkaadaşlar 1 kere likit doldurmuştum sonra 1 2 gün sorunsuz kullandım bugunde tam kulalnırken daha 1 dakka once cekim yaptıgım puff cekım yapmamaya başladı ve sadece hava geliyor cekince sesde cıkarmıyo şarzıda var
arkadaşlar daha önce böyle bir problemle karşılaşmadım bu sorunu nasıl cozerım oyun cracklı değil
diretc x vc runtime NET Framework güncel ve yüklü eklran kartı driverlerim güncel oyun dosyalarını doğruladım sfc scannow işe yaramadı
arkadaşlar başka hiçbir ooyuında görmediğiim bir hatayla karşıolaştım sebebi nedir nasıl cozerım yt dekiler windows defender kapatıyo oluyodu bende kapadım koruma geçmişinde bir şey yoktu aynısını yaptım calısmadı nasıl cozerım hata budur