G Pro 2 kullandım güzeldi arkadaşım ATK Ghost aldı yakın zamanda denersem yazarım ama dediğim gibi logitech de tuş bozuluyo yenisi geliyo garantiden o çok kafa rahatlığı
attığım model şuanki mouse una benzer rengi sevdiysen al geç . marka istersen Logitech G Pro 2 Superlight alabilirsin. Klasse 90x40 kullandım gayet iyiydi tavsiye ederim wraith deseni beğendiysen o da olur. bence 40x45 tarzı kare alman
https://wraithesports.com/products/atk-blazing-sky-ghost-karbon-fiber-wireless-mouse?variant=49939601948865 bütçen varken x1 ile aynı şekilde mouse alabilirsin tutuş şekline göre daha iyi alternatifler önerebilirim mousepad olarak speed control hybrid olarak seçersen daha net öneri yaparız veya...
aktif olarak Hyperx Cloud 3S Wireless kullanıyorum mikrofonu aşırı kaliteli, şarj süresi baya iyi, rahatlık konusunda beni mutlu ediyor kafamda çıkarmadan baya süre geziyorum yazın denemedim ama terletir kesin terletmesin istersen Steelseries Nova serisinden bütçenin elverdiği olur
bütçeni tam olarak bilmiyorum ama başlangıç için öğütücü dripper kağıt kettle olarak tam fikrim yok ama şu iki model güzel gibi kettle 1 kettle 2
kahve konusu sana kalmış ama ben buradan alıyorum kahve denemeni öneririm bu işe başlama fikrin varsa bence en önemlisi öğütücü yatırımı