şuan için mantıklı olabilir ama en basitinden söyleyeyim 8gb ve altı vramli ekran kartları bence gta 6 yı oynatmayacak. benim için kriter gta 6 dır gta 6 yı...
Şuan Asus Dual GTX 1060 3gb kullanmaktayım ve video belleği artık yetmemeye başladı. RX580 8Gb modelini düşünüyorum sizce 1060 3gb dan geçmek mantıklı...