Bu arada biraz kafam rahatlasın işten güçten diye spora yazıldım geçen sene bu sefer de protein takibi, yapılacak hareketlerin takibi, hangi günler gideceğim derken iyice dert sahibi oldum :D
1782483392
Hayatı bazen de aksiyonlu yaşamak gerekiyor diyorsunuz
Kesinlikle haklısın şehirden her çıktığımızda insan olduğumuzu hatırlıyoruz. Malesef ki mecbur işlerimiz Ankarada olduğu için bu şehri hiç terkedemeyeceğiz. 😅
1782482985
Bu dopamin düzenini yenilemenin en güzel yollarından biri güzel bir kitap okumak arkadaşlar. 2 3 saat boyunca odağınızı...
Ağzına sağlık dostum çok güzel yazmışssın. İkisi de genel olarak herkes için geçerli artık günümüz dünyasında.
1782482604
Teşekkür ederim dostum evliyim bu arada.
Aslında asıl büyük monotonluğum sebeplerinden biri Ankarada yaşamak ve yapılacak hiç bir şeyin olmaması. Ne deniz var ne doğası...
Cratos 850w geçen seneden beri kullanıyorum. Herhangi bir sorun yaşamadım. Standard kullanıcıyım uzman değilim. Günlük işlerimi görüyor ses, teknik sıkıntı vb hiç yaşamadım. 9070xt ve 9700x var.
Benim de sıkıldığım zamanlar oluyordu. Kitap okumaya yönelmiştim. Belki de aldığım en iyi karardı.
İnce memed romanını okurken Rdr2 oynuyor gibi hissediyordum artık :D.
Valentine yakınlarındaki düzlüklerde atımla gezer gibi
Arkadaşlar selamlar.
Var mı benim durumumda olan içini dökmek isteyen?
Aklınıza gelebilecek her türlü oynamaya değer oyunu oynadım ve bitirdim. Dizi ve youtube izlemeyi çok sevmediğim için boş zamanlarımda hep oyun oynadım ve kitap okuyorum.
Biraz sıkılmaya başladım. Haftada 3 4 de spora...
Arkadaşlar selamlar.
Var mı benim durumumda olan içini dökmek isteyen?
Aklınıza gelebilecek her türlü oynamaya değer oyunu oynadım ve bitirdim. Dizi ve youtube izlemeyi çok sevmediğim için boş zamanlarımda hep oyun oynadım ve kitap okuyorum.
Biraz sıkılmaya başladım. Haftada 3 4 de spora...
Ben standard ps5 de 60 fpsnin çok zor olacağını düşünüyorum. Hatırlarsanız final fantasy 7 rebirth oynarken bile görüntü çamur gibi oluyordu performans moduna alınca.
Ben de 5 yıllık ps5 sahibiyim proya geçsem mi gta 6 için çok kararsız kaldım.
Bir yandan da konsol özel olacağı için bir şekilde...
Hocam kolay gelsin.
7500f ve thermaltake hava soğutuculardan tercih edebilirsiniz.
Monitörü de minimum 144hz olacak şekilde 2k tercih edebilirsiniz.
Amd adrenaline ayarlarında Virtual Super Resolution açarsanız oyunların içinde 4k çözünürlüğe de sanal olarak alabilirsiniz. 2k ya göre çok daha...
Bütçeniz varsa OLED alın düşünmeyin vereceğiniz ekstra 10 bin tl nin akıbetini düşünmeyin. 3 5 sene sonra kim öle kim kala. Alın ve tadını çıkarın. Qled veya miniled alınca bir kaç ay sonra keşke oled mi alsaydım diye pişman olursunuz.
Evet turbo moda girmiyor işlemci 99 da limitlersen. 1 yıldır böyle kullanıyorum 75 dereceyi geçmiyor. Fpsde %1 veya binde 1 fps de değişiklik olmuyor. Render vb almayacaksan performans kaybı olmuyor.
Diğer bios ayarlarıyla felan boşa uğraşma fan eğrisi gibi
Windows güç ayarlarından dengeli modunda maksimum işlemci yüzdesini 100 yerine 99 yapıp kullan öyle kalsın sonra teşekkür edersin fps kaybı olmuyor. Boş yere turboya girmiyor ve 70 dereceyi geçmiyor işlemci.
Fan hızı eğrisi bios ayarı vb. felan uğraşmana gerek yok en kolay çözüm bu.
9700x ve...