arkadaşlar merhaba vatandan almış olduğum ekran kartını aldığım zaman sadece kargo kolisini açtım ekran kartına ve kutusuna dokunmadım bile ancak bugün 15. Gün olarak iade etmek istediğimi söylediğimde kutu açıldığı için iade olmayacağını söylüyorlar yaşayan var mı iade yapabilir miyim
Herkese merhaba foruma yeni katıldım yaklaşık 3 haftadır konularda geziyor takip etmeye çalışıyorum.Yeni bir sistem toplama sürecindeyim sizlerinde görüş ve önerilerinizi merak ediyorum . Sistemi oyun oynamak için topluyorum ağırlılı olarak cs2 oynayacağımı zaman zaman hikayeli oyunlarda...