Hoxam ilk katmanda çalışmasına gerek yok ama tablayı daha iyi tutunması için dilimleyicide ayarlasamda ısıtıcı fişek çalışmaya başlar başlamaz salyangoz fan...
Merhaba arkadaşlar elimde 2. El satın almış olduğum ender 3 v2 model 4.2.2 anakartlı bir yazıcım var yazıcımda fanların çalışmasında ufak tefek sorunlar var...