bigacu isimli üyenin son içerikleri

  1. bigacu

    Msi E360 Sıvı Soğutma ve Msi Mag Pano 100r Fan sesi

    Merhaba, başlıkta yazan Msi E360 Sıvı Soğutma ve Msi Mag Pano 100r parçaları ile kasa kurdum, tüm bağlantıyı kasa üzerinde gelen hub ile yaptım ancak silent moda aldığımda bile fan ses seviyesi yüksek kalıyor, fan sesini nasıl azaltabilirim yardımcı olursanız sevinirim
  2. bigacu

    9070 XT Nitro Plus mı 5070 Ti mı?

    teşekkür ederim
  3. bigacu

    9070 XT Nitro Plus mı 5070 Ti mı?

    420 lik neden daha ucuz
  4. bigacu

    9070 XT Nitro Plus mı 5070 Ti mı?

    anakart ne öneriyorsunuz
  5. bigacu

    9070 XT Nitro Plus mı 5070 Ti mı?

    hangisi için söylüyorsunuz, son bir kez tek mesajda toplarsak sistemi, hafta içi almak istiyorum çünkü
  6. bigacu

    9070 XT Nitro Plus mı 5070 Ti mı?

    viper ram vs.. atanlar oldu onlar için diyorum, siz hiç gigabyte vs.. tavsiyesi yapmamışsınız ya da ben göremiyorum
  7. bigacu

    9070 XT Nitro Plus mı 5070 Ti mı?

    fiyat artıyor nelerden kısacağız, bilindik markalar dışında parça almayı düşünmüyorum
  8. bigacu

    9070 XT Nitro Plus mı 5070 Ti mı?

    Ne önerirsiniz, amacım maliyetten kaçmak değil aslında, estetik ve malzeme kalitesine de önem vermek. bugün sipariş vermek istiyorum parçaları, sonra indirimden ekran kartı kovalayacağım bir araştırayım teşekkür ederim
  9. bigacu

    9070 XT Nitro Plus mı 5070 Ti mı?

    Merhabalar, topladığım kasa ekran kartsız 52688,76 TL yapıyor, aşağıya linkleri bırakıyorum, aklımda 2 ekran kartı var 9070 XT Nitro plus veya 5070 Ti ancak nitro 42k şuan, o fiyata alınır mı yoksa farklı bir alternatif olabilir mi? yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler şimdiden. Anakart PSU...
Geri
Top