75-80 M.2 evimiz var. Oturduğumuz yeri zaten soguturda tum evi soğutmadan ziyade serinletmesini istiyorum. Nasil bir klima önerirsiniz. F/P ürün var mı
Bende 30-40 bin bandında 18000 btu klima ariyorum hocam bu klima gerçekten iyi mi? Servisi vs nasil? Arcelik mi tercih edilmeli? Borulari tamamen bakir dimi aluminyum alasimli vs degildir heralde?
Arkadaşlar Keenetic Extra DSL modem kullanıyorum. Şimdi Mercusys MR70X router aldım ve buna OpenWrt kurup sadece bilgisayarıma özel kullanmak istiyorum. Nasıl bir bağlantı yapacağım anlatabilir misiniz?