işlemcilerde indirim yağarken 14K'nin 7800x3d'ye verilmesi bana mantıksız geliyor. 13.600 gibi 12.600 gibi git gide düşüyor pahalıdan almayın ki daha da düşsün.
Bosch Termotecnik servisi geliyor. Mal sağlam aldırdıklarım mutlu. Teknoloji işi tabi şans ama servisi var TR de yaygın. Bu fiyata Beko Arçelik'den bile...
75-80 M.2 evimiz var. Oturduğumuz yeri zaten soguturda tum evi soğutmadan ziyade serinletmesini istiyorum. Nasil bir klima önerirsiniz. F/P ürün var mı
Bende 30-40 bin bandında 18000 btu klima ariyorum hocam bu klima gerçekten iyi mi? Servisi vs nasil? Arcelik mi tercih edilmeli? Borulari tamamen bakir...