Olması artı olur ama bir sorun da olmaz bence. Single takılacaksan bir sorun yok. Uzun yıllar oynarsın. Şu model var, bu özellik var diye diye gidersen sonu yok bu işin. Ben de 30k laptop alicam diye girdim artıp duruyor her gün :)
4060'lı modeli için satıcılara sordum. Onlar da mux yok diyor ama bazı arkadaşlar ısrarla var diyor. Ben de bilemiyorum. Fakat iyi yönünden bak bence. Seni uzun yıllar götürecek bir bilgisayar bu. Ddr5 ram, 4000 serisi ekran kartı ile birlikte yeni teknolojiyi yakalamış oluyorsun. 1 TB SSD de...
Güzel bilgisayar bence. Belki 4600 alınabilirdi ama fiyat farkı artıyor. Geri kalan özellikleri gayet iyi. Işini görür. Mux konusunda ben de emin değilim. Kimisi var diyor kimisi yok diyor.