bozali isimli üyenin son içerikleri

  1. B

    Sistem Toplayacağım Yardımcı Olur Musunuz ?

    Parça parça kendin toplayacaksan forumda gezinerek ve birkaç hafta sabrederek indirime girenlerden yapıştırmanı tavsiye ederim. Ucuza kaliteli toplamış olursun. Ayrıca neden 7500x3d 7800x3d al bütçe el veriyorsa
  2. B

    Asus Dual RTX 4060 Furmark Test Sonucu İyi mi??

    sıcaklık değerleri gayet iyi. fps sanki bi 10 15 daha yüksek olmalı ama. bi araştır önce 4060 ortalama fpsi kaç olmalı furmarkt için. eğer bu değer düşükse karta bi afterburner üzerinden bakmakta fayda var güç limiti underwolt mu var diye.
  3. B

    En İyi Spider Man Kim? (Anket)

    sentetik örümcek adam sevmem. her şeyiyle katkısız %100 doğal tobey reisten yana oyumu kullanıyorum.
  4. B

    Xfx Rx 5700 Xt Ekran Gelmiyor

    Aynı sıkıntı bende var. Ama ben kartı düşürdüm. Uğraşmadım o yüzden çözersin umarım. Bana da haber et :)
  5. B

    Mouse Önerisi İstiyorum(1000-2000 Bandında)

    https://www.hepsiburada.com/asus-tuf-gaming-m3-gen-ii-aura-sync-rgb-8000-dpi-sensor-60-milyon-tiklama-omru-59-gram-hafif-tasarim-oyuncu-mouse-pm-HBC00004Z7584 alternatiflerini rakiplerini bilmiyorum. kablolu. 1 yıldır memnunum.
  6. B

    Kasa Fan Sesi Rahatsız Ediyor

    reis bu arada kaliteli fan da alsan o hava sesi yüksek rpmde olacak haberin olsun. eğer rpm ayarlı fanlarsa sessiz mod-oyun modu gibi kullanabilirsin he
  7. B

    Kasa Fan Sesi Rahatsız Ediyor

    selam. kasayı açıp tüm fanların arasına bir şey sıkıştırıp bi kontrol et. sorun fanlardan kaynaklıysa yağlayıp denemek bir alternatif. olmazsa fan olarak corsair rs 120 r önerebilirim 3lüsü 1500tl civarıydı 6 adedi 3k olur. kasa almak da çözüm olabilir ama kaliteli fanlı kasalarda da fiyatlar...
  8. B

    Asus B650m-K Vs. Asus B850m-K F/P Karşılaştırması

    prime serisi için konuşuyorsak 650 bende var. memnun muyum evet ama voltaj ayarlarını kendim manuel yapana kadar ciddi karnel power hataları yaşadım. 850 için aynı durumlar olur mu bilmiyorum ama ben almışken imkan varsa pahalı ve üst modeli almak taraftarıyım artık. yarın x3d işlemci çeker...
  9. B

    ❌İndirim Bitti! Revenge Nova Akvaryum Kasa 1533 Tl

    Msi MPG 650 80 gold kullanıyorum. almışken kaliteli alayım kafam rahat olsun demiştim. kafama s. keşke 1000w falan alsaydım upgrade yapamıyorum daha fazla :)
  10. B

    Tiktoktan Para Çekme Hakkında

    Umarım alt limit kısmı doğrudur. Emin değilim o yüzden kesin bir şey diyemeyeceğim. Zaten belge kısımları işin içine dahil olursa 300-500 tl için uğraşılmaz bile. Para gelene kadar %25-30 kayboluyor zaten :)
  11. B

    ❌İndirim Bitti! Revenge Nova Akvaryum Kasa 1533 Tl

    şahsen ben öyle yapmıştım :D
  12. B

    ❌İndirim Bitti! Revenge Nova Akvaryum Kasa 1533 Tl

    o şekilde düşünme. psu lu kasalar var 4e 5e. ki ilk başta işimi görsün diye alıyorsun sonra aman gürültüsüz çalışsızn muhabbeti başlıyor ekstra masraf :D
  13. B

    Tiktoktan Para Çekme Hakkında

    istisna belgesi gerekiyor. ben de youtubedan birtakım kazançlar çektim. bunun için mümkünse emekli veya aktif çalışan birinin gidip istisna belgesi alıp onunla da bir banka hesabı açması gerekiyor. daha sonra o hesaba çekim yapınca 2mn a kadar yanılmıyorsam %15 vergi kesintisi yapılması...
  14. B

    ❌İndirim Bitti! Revenge Nova Akvaryum Kasa 1533 Tl

    kullandığım fanlar kendi arasında kablolu yani tek fanda 4 kablo çıkışı var. kasada olabilecek hemen her şey var. kablo kirliliği 0 diyebilirim. o açıdan biraz eliniz yatıyorsa görsel kirlilik yok. ama şu an 1 kablo daha eklemeye çalışsam aralardan çıkarmak bir tık zulüm :D
  15. B

    ❌İndirim Bitti! Revenge Nova Akvaryum Kasa 1533 Tl

    1 yıl kadardır kullandığım kasa. Öncelikle üzerinde gelen fanlar 3 adet rgb sanırım kasa düğmesinden 7-8 farklı ayarı vardı. fanlar kaliteli değil sabit rpm döner biraz uğultulu çalışır. Molex bağlantı. (kablosu var mıydı yok muydu hatırlamıyorum. psu kablosuyla bağlamıştım. ) 32 cm kadar gpu...
Geri
Top