Cadyy isimli üyenin son içerikleri

  1. C

    Cloud 3 S İçin Ses Ayarı Lazım

    Cloud 3 s kulaklığı için ayar yapabileceğim yer var mı? cloud 2'ye göre sesi biraz daha boğuk ve derinden geliyor gibi hissediyorum. Cloud 3 s için EQUALİZER ayarI yapman gerekiyor diyenler oluyordu, yardımcı olur musunuz?
  2. C

    Kulaklıkların Aynı Şekilde Bozulması

    Benim 2-3 senelik hyper x cloud 2 kulaklığımın sağ tarafı aniden gitti. Kabloyu oynatınca biraz gel git yapan tarafı sonradan tamamen gitti. 10 senelik eski kulaklığıma döndüm ve bir zaman sonra kablosunda sorun olmaya başladı. Sol tarafı gitti ve kablosunu bükünce çalışıyordu ama aniden kısa...
  3. C

    4500 5000 TL Kulaklık Lazım

    Steelseries arc nova 3e gore daha mi iyi
  4. C

    4500 5000 TL Kulaklık Lazım

    Beklentimi karsilar mi?
  5. C

    4500 5000 TL Kulaklık Lazım

    bağlantı şekli nasıl? dongle gibi bir şeyle mi bağlanıyo
  6. C

    4500 5000 TL Kulaklık Lazım

    Sadece fps oyunları oynamıyorum ama ses kasmak için veya güzel ses veren kulaklığa ihtiyacım var. Hyper x cloud 3 alacaktım ama iyi bilen vardır diye sormayı tercih ediyorum.
  7. C

    Rampage Alpha X Ped Sorunu

    Rampage alpha x kulaklığına sahibim ama bu kulaklığın pedleri soyuldu ve döküldü. Elimde hyper x cloud 2 kulaklık pedleri mevcut. Cloud 2 pedleri buna uyar mı? Alpha x kulaklığım kulağı çok rahatsız ediyor
  8. C

    Kulaklik Onerisi Butce 3k

    Hyper x cloud 2 kullaniyorum ve bozulduğu için yeni almak istiyorum. Cogunlukla fps oyunlari oynuyorum ve ses kasmak benim icin onemli bir detay. 3000 TL'ye ne onerirsiniz?
  9. C

    Kulaklik Onerisi Butce 3k

    Hyper x cloud 2 kullaniyorum ve bozulduğu için yeni almak istiyorum. Cogunlukla fps oyunlari oynuyorum ve ses kasmak benim icin onemli bir detay. 3000 TL'ye ne onerirsiniz?
  10. C

    Obs ile yayın yapıyorum ve yayın kasıyor

    Yayında droplu ve obste droplu ama oyunum kasmıyor ve obste kare kaybım yok.
  11. C

    Obs ile yayın yapıyorum ve yayın kasıyor

    RX 6750 EKRAN KARTI-RYZEN 5 7500 İŞLEMCİ-32 GB RAM kullanıyorum ve yetmemesi garip geliyor. OBS üzerinde kare kaybı olmuyor ve oyunum kasmıyor. Belki internetle alakalı olma ihtimali var. Bunu düşünüyorum ama şu var; obs üzerinde internetten dolayı kasma ihtimali var mı? Yoksa sadece Kick'te mi...
  12. C

    Obs ile yayın yapıyorum ve yayın kasıyor

    60 fps yapınca bile aynı hafif droplar vardı. Bitrate zaten 5000 civarı.
  13. C

    Obs ile yayın yapıyorum ve yayın kasıyor

    Yayın için obs kullanıyorum ve son zamanlar yaşadığım bir sorun var. Oyunları aynı şekilde oynamaya devam ediyorum ve gereksiz bir kasma problemi yaşamaya başladım. Hikayeli bir oyun veya fps oyunları oynarken artık hafif droplar girmeye başladı. Oyun içinde kasmam veya yediğim bir drop yok. Obs...
  14. C

    Gamepad önerisine ihtiyacım var

    Bütçem Fantech için daha uygun.
Geri
Top