kanka onun için app var, aigo d360mm bilmem bisey bizim soğutucunun onu yaz, driver'ini kur
anında geliyor ekranı. o ekrana takılan bir tane kablo var
o...
Rica ederim kankam, keyifli günlerde kullanman dileğiyle. Aynı sistemi ben de aldım, benden de sana bir soru öyleyse; Ya bu sıvı soğutmanın renklerini nasıl...
merhaba beyler, iyi hoş dün aldım bu sistemi ben. elime de ulaştı şükür ama ne yaptıysam ne ettiysem bir türlü LCD erkranını tanımlayamadım. 2 monıtor...