Sistem boşta dururken ekranlar gitti kapa ac yapinca ana monitör goruntu geldi fakat yan monitor görüntü gelmedi bi kere daha aynisini yapmisti driver sil yap yapinca duzelmisti ama yine aynisini yapti
Rx6700xt
3 aydir aoc q27g4sru modelini kullanıyorum 15k almıştım. Renk kalitesi olarak çok iyi onceki monitörün olan Lenovo Legion y27-30 ile yan yana koyunca renk kalitesi belli oluyor yani öyle ışık süzmeside görmedim şansımı bilmiyorum ama pek memnun kalmadım taraf plastik kalitesi pek güvenilir...
zamanında ben beklemedim aralarında 2k fiyat farkı vardı
1779700658
şöyle bir bilgide vereyim arkadaşım r7 7800x3d var asus rog ryuo 3 360 85 derecelerde takılıyor yükte 9700x te ls720se ile 65 derecelere nadir çıkmışımdır
Wraith W75 Analog Klavye [Ön Sipariş - Yeni Üretim] modelini 9 Eylül 2024’te ilk sipariş verdiğimden beri aktif olarak kullanıyorum. Neredeyse 24 saat bilgisayar kullanan biri olarak deneyimlerimi anlatayım, belki yeni versiyonunda farklıdır. Şu ana kadar yaşadığım sıkıntılar şunlar:
Klavyedeki...