Beyler cihazım iyi ama minecraft oynarken araya ping gibi bir şey giriyor. Mesela yemek yiyorum yemiyor 10sn sonra açlık barı doluyor. Ya da kapı açılmıyor gibi gibi vesaire. İnternet kaynaklı da olamaz çünkü çevrımdışı ve normal modsuz bir dinya da oynuyorum. Önceden böyle değildi. Ne yapmam lazım?
Wattman hatası almaktan o kadar çok korkuyorum ki.. anlatamam
1660245007
oc yapmam sadece fiyatı da göz önünde bulundurarak hangisi daha mantıklı diye sordum. sırf tasarım için sapphire seçemem.