Başlıkta da belirttiğim gibi, sadece bilgisayar açılırken değil genellikle bilgisayar zorlandığında oyunlar vb. çok kısa süreliğine gelip gidiyor. Bununla birlikte Valorant'ta sürekli drop yiyorum CMD ile orantılı bir şekilde. Alakası olabilir mi? Neden oluyor olabilir? Not: 2 farklı uygulamayla...
Bu iki direksiyon arasında kaldım, V12 Lite hem daha güçlü hem daha uygun fakat yazılımla alakalı sorunlar olduğunu söyleyenler var. Sizce hangisi daha mantıklı.
Tamamdır hocam çok sağolun, Aralık-Ocak'ı bekleyecek çok sabrım yok açıkcası :). Vites olarak A7 iyi midir yoksa attıklarınız mı daha iyidir? Bir de direksiyon çok küçük gözüktü gözüme öyle değildir sanıyorum, herhalde ETS oynarken vs. rahatsız etmez.
Sizin öneriniz PXN yönünde mi olur hocam, yoksa Moza R3 mü olur? Bir de bilmediğimden soruyorum, PXN vitesi var mı veya Thrustmaster viteslerle uyumluluk gösterir mi?
Direksiyonu sıfır ya da ikinci el almayı düşünüyorum, yaklaşık 12.000 TL'lik bir fiyat farkı var bunun sebebi ne acaba? Bir de yanında TH8S vites alacağım onda da yaklaşık 3.000 TL'lik bir fiyat farkı var. Sizce sıfır mı almalıyım, ikinci el mi?
Konunun çok dışında fakat bir kedi sahiplenmek istiyorum. Hafta içleri okulda olduğumdan 6-7 saat yalnız kalabilmeli ve British gibi değil, kendini sevdiren cinslerden birini istiyorum, tabii varsa. :) (Sokak kedisi sahiplenmeyi düşünmüyorum çünkü sahiplenirsem kısır ve aşıları tam sahipleneceğim.)