dediklerinden biraz farklı türde ama Peak, REPO, Lethal Company bakabilirsin çok zevkli oyunlar yalnız max 4 kişilik olabilirler modla daha fazla kişi de oynanabilirler diye biliyorum onu kontrol edersin. Bunlara ek party animals, super battle golf da öneririm.
Maalesef yok sadece prize takarak kullanabiliyorsun onun girişi de tam olarak ne bilmiyorum monitörlerde kullanılanla aynı galiba. Ben kullanışsız olduğu için iade etmiştim
Baya kocaman bir şey bu soğutucu laptop masadan bi 6-7 cm yukarıda kalıyor bir de şarj adaptörünü prize takmanız gerekiyor onun kablosu da baya kısa 1 metre falan prize uzaksanız yetişmez plastikleri ucuz plastik ama harbi soğutuyor işte.
8gb den yüksek vram için 5070Ti gerek onların fiyatı da 80k dan başlıyor 8 de kalmak mecburiyet gibi bir şey laptoplarda kaldı ki 5070Ti ın bile anca 12gb vrami var
https://massgrave.dev/
Açık kaynak script etkinleştirmek 1 dakika bile sürmüyor 1 yıldır kullanıyorum sıkıntı yaşamadım diğer microsoft office uygulamalarını da buradan indirebilirsiniz.
İşlemcinin bir çeşit driveri oluyormuş onu da usb belleğe yükleyip attığın fotoda göz at deyip driveri seçince ssd yi görmüştü. AI a sorarsan detaylıca açıklar. Benimki intel işlemciydi rufusla kurmuştum.
9060xt liyi taksitsiz aldım (maalesef yapı kredi) ama değer mi emin olamadım çok içime sinmedi. Nispeten iyi bir laptobum halihazırda var sizce iade etmeli miyim?