DieSpie isimli üyenin son içerikleri

  1. DieSpie

    Hangi Ps5 Versiyonunu Almalıyım

    Hocam abimde hem abonelik var hemde ps4 çıktığından bu zamana kadar ki olan süre boyunca hemen hemen her oyunu kütüphaneye eklemişiz ve oynamışızdır. Sadece güncel oyunlar için istiyorum. Zaten pc de var o yüzden o tarafta da sıkıntı yok 1782130472 bir sıkıntı yaşar mıyım hocam burdan alsam
  2. DieSpie

    Hangi Ps5 Versiyonunu Almalıyım

    Abim ps5 cdlı sürümü almıştı onu kullanıyordum ama evlendiği için kendisi götürdü. Şimdi hem gta 6 çıkmasından dolayı hemde nba oynadığımdan dolayı kendime almak istiyorum. Hangi sürümü almalıyım. Ve taksitle almak istiyorum nerden alabilirim garanti vs sıkıntı olmayacak. Yardımcı olursanız...
  3. DieSpie

    Tiktok 1k Takipçi Olmadan Canlı Yayın Nasıl Açılıyor?

    verdiği cevabı savunamam da gidip direkt gel de zorbalama yazmaya gerek var yok ki
  4. DieSpie

    Tiktok 1k Takipçi Olmadan Canlı Yayın Nasıl Açılıyor?

    Adam normal soru sormuş , yazmak için yazmayın la gerek yok
  5. DieSpie

    Bu Sistemlerden Hangisi Alınır

    Teşekkürler hocam
  6. DieSpie

    Bu Sistemlerden Hangisi Alınır

    Yani muhtemelen taksiti bitene kadar upgrade yapamam ama 5070li sistemi tercih etmem lazım dimi yanlış anlamadım
  7. DieSpie

    Bu Sistemlerden Hangisi Alınır

    https://www.vatanbilgisayar.com/intel-u5-245kf-rtx-5060-ti-h810m-1tb-ssd-16gb-ramw.html...
  8. DieSpie

    ❌İndirim Bitti! Vatan 13 Mayıs Sistem 49.999₺

    Peki 60k bütçede ki 5070 li oem sistem mi daha iyi yoksa bu mudur hocam. Genel parça kalitesi veya ilerde ki upgrade anlamında
  9. DieSpie

    ❌İndirim Bitti! Vatan 13 Mayıs Sistem 49.999₺

    Arkadaşlar bu sistem alınır mı . İlerde amd işlemci takmak istediğimde anakart engel olur mu pek anlamıyorum çünkü. Yoksa biraz daha üstüne koyup hepsiburada taksitli sistemden 5070li almak mı mantıklı.
  10. DieSpie

    Iphone mi Yoksa Samsung

    Apple dan ne zaman ani kararla samsuna geçsem tatmin etmiyor beni. Fiyat performans olarak alınabilir samsung telefonlar. O bütçede telefon alıcaksan al 17 pro max geç . Ben 17 pro kullanıyorum gayet memnunum
  11. DieSpie

    Mchose x9 alınır mı?

    X9 Pembe modelini aldım gayet memnunum
  12. DieSpie

    Valorantta Demirden Bile Çıkamıyorum Çok Yeteneksiz Hissediyorum

    Oyunu sürekli oynamak ve doğru ayarları bulmak dışında , profesyonel oyuncuları izlemek de size fazlasıyla oyun bilgisi katıcaktır. Elosu yüksek kişilerin oynayışlarını izlemek sizin oynayışınızı da olumlu etkiler
  13. DieSpie

    MCHOXE X9 VS FİFİNE H9

    Ben kablosuzdan kurtulmak için geçtim mchose x9 a ,dongle ile kullanıyorum ve en ufak gecikme hissetmedim. Kablosuzun rahatlığına alıştım ve tahminimce daha kablolu kulaklığa dönmem :D
  14. DieSpie

    MCHOXE X9 VS FİFİNE H9

    Harici mikrofonum olduğu için çok kullanmadım ama arkadaşlarla denediğimde gayet temiz ses verdiğini söylediler. Ses kasma konusunda da başarılı buldum, müzik konusunda da tatmin etti açıkcası
  15. DieSpie

    MCHOXE X9 VS FİFİNE H9

    Konuyu açtığım günün ertesi mchose x9 oldum , gayet memnunum. O gün kutusundan çıkarttığım haliyle bu güne kadar daha şarja takmadım bu konuda özellikle çok tatmin etti
Geri
Top