Bütçe varsa birkereden aynı satıcıdan 2 tane alın. Aksi takdirde 1 tane alıp birkaç ay sonra birtane daha alayım derseniz o zamanın mahsülünün çipleri farklı olabilir bu da sistemin hata vermesine sebep olabilir.
Cl38 sorun çıkarmaz ama düşük fps alırsın cl30a göre falan neden o kadar verip tam performans alamayasınki ram ucuz değil bence iptal edip 2 tane 16gb patriot viper venom al geç keyfine bak. bu arada rami 16 yapma zaten ddr5 sistemlerde ucu ucuna yetiyor.
Hazır sistemler gözünüze daha ucuz geliyor olabilir fakat parçaları toplama pc ile eşdeğer değil direk giriş seviye anakart takıyorlar en kötü marka ekran kartı 500 tllik soğutucu falan takıyorlar. Adamların düşünce parçaları en kötülerini en ucuzlarını seçip kârımıza bakalım. Neyse bu arada...
Hukuki süreç başlatırmı orasını alıcı bilir havale yaparken açıklama falan yazdı mı ? Birde senin yerinde olsaydım mal benden çıktı bir sorun varsa telefoncuya götür derdim.