erencm55 isimli üyenin son içerikleri

  1. E

    Hazır Sistem Fiyatları Neden Arttı ?

    benimde çok merak ettiğim bi konu. tamda bilgisayar alacağım dönem böyle çalkantılı olması çok üzücü oldu 🥲
  2. E

    OEM // Monster Td3 Hazır Sistem Alınır mı? 95.500tl 12ay Taksit

    12 ay taksit olsa dahi büyük kazık olduğunu farkettim bende :) konuyu kapatamıyor muyum ?
  3. E

    OEM // Monster Td3 Hazır Sistem Alınır mı? 95.500tl 12ay Taksit

    https://www.monsternotebook.com.tr/monster-tulpar-td3-v1-1-3-masaustu-oyun-bilgisayari-siyah/ en cezbeden şey 12 ay taksit olması. sizce alınır mı?
  4. E

    Monitör Seçmeme Yardımcı Olun

    1780266566 bunlar arasından hangisi sence hocam 1780266617 aqdmes modelinin inceleme videosunu bulamadım 1780267055 MSI MAG 271QP QD-OLED X24 - Asus ROG Strix OLED XG27AQDMES Karşılaştırması - Epey https://share.google/nzky8nkGbvWzQi86Y
  5. E

    Monitör Seçmeme Yardımcı Olun

    Teşekkür ederim başka önerilerin var mı? elimde seçenek olsun
  6. E

    Monitör Seçmeme Yardımcı Olun

    yorumlamanız için epeyden en ucuz oled ve en ucuz 4k miniledi linkledim direkt. Sence 4k miniled mi mantıklı olur 2k oled mi?
  7. E

    Monitör Seçmeme Yardımcı Olun

    https://app.hb.biz/b9PJPhJXUBCW (OLED) https://app.hb.biz/xCC5LXCTcQGS (MiniLED)
  8. E

    Monitör Seçmeme Yardımcı Olun

    Bütçem 9 taksit için 25k. (Garanti, Finansbank, Hepsiburada Yapıkredi) İçimden geçen kesinlikle OLED ve Miniled ama kaliteli başka bi panel de tercih edilebilir. Genel olarak single oyunlar, hikayeli oyunlar oynarım rekabetçide oynarım ancak sık değil ve prof düzeyde oynamıyorum zaten. Film...
  9. E

    Seçtiğim Bileşenler İyi mi?

    tamamdır hocam teşekkür ederim desteğin için🙏
  10. E

    Seçtiğim Bileşenler İyi mi?

    Sepette 7.430 tl zaten hocam sana attığım. 1779939174 Kasa içi parçalar hakkında az çok bilgi edindim gaming gecesi istediğim parçalarda indirim olmazsa bu şekil sipariş veririm bunları. Şimdi monitör, klavye, mouse, koltuk gibi parçalara geçeyim bunlar hakkında önerin var mı?
  11. E

    Seçtiğim Bileşenler İyi mi?

    Anakart için bu diyoruz o zaman. https://www.vatanbilgisayar.com/msi-pro-b650-s-wifi-7200-oc-ddr5-soket-am5-usb-3-2-m-2-hdmi-dp-atx-anakart.html
  12. E

    Seçtiğim Bileşenler İyi mi?

    kusura bakma wifi yazan hepsiburada olanmış. ancak ondada outlet ürün yazıyormuş.. https://app.hb.biz/INfjE7SO2Nq9
  13. E

    Seçtiğim Bileşenler İyi mi?

    kanka benim eklediğim anakartla farkları nedir? bilmediğim için soruyorum. https://amzn.eu/d/0inQ87Sz
  14. E

    Seçtiğim Bileşenler İyi mi?

    hocam isteklerim şöyle: En önemlisi ürünlerde taksit imkanı olması. Aylık ödemeyi kasa için 15k nın altında tutmaya çalışıyorum ki monitör vb. ekipmanlara bütçe rahat ayırayım. Amazon ve çoğunlukla Hepsiburada bazı ürünlerde 9ay taksit yapıyor bu çok cezbedici. Kasanın içinde daha hoş durduğu...
  15. E

    Seçtiğim Bileşenler İyi mi?

    Selam arkadaşlar. Anladığım bi' iş değil ancak küçük araştırmalarla parça parça bi' sistem topladım. Eğer cuma günü benzer bi' sistemde kampanya olmazsa ya da yakın zamanda kampanyalı bi sistem düşmezse o zamanki şartlara göre parça parça sipariş edeceğim. Topladığım sistemin parça uyumluluğuna...
Geri
Top