Merhaba kullandığım telefon 6 yıllık bi Samsung A12 artık değiştirme vakti geldi 23 24 bin gibi bi bütçem var aklıma xiaomi 15t yattı ne düşünüyorsunuz...
Böyle başlıkların açılması bile saçma küreselde bile aşırı tepki var markaya ama burda expatlık ve marjinallik olsun diye böyle hareketlere gerek yok...