gb55 isimli üyenin son içerikleri

  1. gb55

    Çözüldü✓ Fps İçin 2k Monitör Tavsiyesi

    Up up
  2. gb55

    Çözüldü✓ Fps İçin 2k Monitör Tavsiyesi

    Panel farkına çok hakim değilim vallahi. İps kullanıyorum şu an ışık sızması hariç herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Tayfun reis kimdir bakayım bir yazısı falan varsa vallahi.
  3. gb55

    Çözüldü✓ Fps İçin 2k Monitör Tavsiyesi

    Onun kötü olduğunu ben de duymuştum. Ben bile duyduysam kötüdür :d
  4. gb55

    Çözüldü✓ Fps İçin 2k Monitör Tavsiyesi

    Tamamdır kral sağolasın
  5. gb55

    Çözüldü✓ Fps İçin 2k Monitör Tavsiyesi

    Ben de aynı şekilde 6.8 e görünce alsam mı diye düşünüyorum hocam. Video falan izledim baya güzel geldi. Kullandın mı acaba sen ürünü nedir yorumun.
  6. gb55

    Çözüldü✓ Fps İçin 2k Monitör Tavsiyesi

    Sağolasın hocam bakayım hepsine. Bir sürü monitör var piyasada detaylı her şeyini bilen biri değilim o sebeple fena akıl karışması var.
  7. gb55

    🔥İndirim AOC Q27G42XNE 2k 180hz Monitör 7.999 TL TL

    https://ty.gl/sii05tmibot2j Genel olarak cs 2 rocket league falan oynuyorum, yukarıdaki monitörü beğenmiştim ama hangisini almalıyım emin olamadım. Yardımcı olur musunuz beyler? 2k ya geçmek istiyorum.
  8. gb55

    Çözüldü✓ Fps İçin 2k Monitör Tavsiyesi

    Genelikle cs 2, rocket league oynuyorum harici bir beklentim yok. Acer 165hz 1ms 27inç full hd kullanıyorum ama görüntü kalitesi haliyle pek hoşuma gitmiyor artık. Düşündüğüm monitörü ekledim önerinizi bekliyorum. https://ty.gl/pdqhxmb306aft
  9. gb55

    Öneri 4-5k Vantilatör Önerisi

    Knk Enes özen diye bir adam var vantilatör karşılaştırma videosu var onun orada bu modelle xiaomi smart fan 2 lite modeli ve iki üç modeli daha kıyaslıyor istersen onu izle.
  10. gb55

    Öneri 4-5k Vantilatör Önerisi

    Ben de İzmir kral vallahi bana yetiyor artıyor bile xiaomi smart fan 2. Tüketimi de baya az modları da güzel ve telefondan kontrol mümkün 1782152071 Baya da sessiz bu arada
  11. gb55

    Çözüldü✓ RTX 5060ti 16gb Satıp Hangi Modeli Tercih Etmeliyim?

    Kral forumda kim ne derse yaptım vallahi. İşlemci testleri yaptım, saatlerce rame yaptım, sistemdeki çoğu parçayı hem test ettim hem de bazılarını 2 bazılarını ise 3 kez değiştirdim ama bulamadım bir türlü. elimdeki üç beş hata kodu hariç alabildiğim bir uyarı da yok. Sorun yaşarkenki videolarım...
  12. gb55

    Çözüldü✓ RTX 5060ti 16gb Satıp Hangi Modeli Tercih Etmeliyim?

    Bu 5060ti a geçtiğimden beri sorunlar peşimi bırakmadı knk zaten bıktım vallahi. Amd sorunlu nvidia öyle böyle dediler aldım o günden beri uğraşıyorum :) 1782141688 5000 serisi herhangi bir kart görmek istiyorum muyum emin değilim hocam xt modeli bütçeyi aşıyor gibi.
  13. gb55

    Öneri 4-5k Vantilatör Önerisi

    Xiaomi smart fan 2 lite veya direkt düz 2 modelini alabilirsin bence kral. Ben düz iki modelini kullanıyorum baya memnunum ama lite modelini kullananlar da fena değil diyordu. Büyük bir odaysa vantilatör bir tık yetmeyebilir ama onu hesaba kat bence
  14. gb55

    Çözüldü✓ RTX 5060ti 16gb Satıp Hangi Modeli Tercih Etmeliyim?

    6 aydır kart bende bir kere dlss fg açmadım, kurcalamadım bile kral :d cs çok sık oynuyorum 5060ti ve rx 9060xt kullandım ve cs 2 performansı berbat geldi bana Amd nin nedense baya kasıyor gibiydi oyun. Ondan kararsız kalıyorum.
  15. gb55

    Çözüldü✓ RTX 5060ti 16gb Satıp Hangi Modeli Tercih Etmeliyim?

    Beyler selam, msi shadow 2x 5060ti 16gb modeli var sistemde. Üç beş sorun yaşayınca karttan sebep sıkıntı var diye düşünmüştüm ama ürün normal diyor garanti servisi. Yine de soğudum karttan resmen, 9070xt falan mı alsam diye düşünüyorum. Dümdüz cs 2 rocket league falan oynayan biriyim. Hikayeli...
Geri
Top