Panel farkına çok hakim değilim vallahi. İps kullanıyorum şu an ışık sızması hariç herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Tayfun reis kimdir bakayım bir yazısı falan varsa vallahi.
https://ty.gl/sii05tmibot2j
Genel olarak cs 2 rocket league falan oynuyorum, yukarıdaki monitörü beğenmiştim ama hangisini almalıyım emin olamadım. Yardımcı olur musunuz beyler? 2k ya geçmek istiyorum.
Genelikle cs 2, rocket league oynuyorum harici bir beklentim yok. Acer 165hz 1ms 27inç full hd kullanıyorum ama görüntü kalitesi haliyle pek hoşuma gitmiyor artık. Düşündüğüm monitörü ekledim önerinizi bekliyorum.
https://ty.gl/pdqhxmb306aft
Knk Enes özen diye bir adam var vantilatör karşılaştırma videosu var onun orada bu modelle xiaomi smart fan 2 lite modeli ve iki üç modeli daha kıyaslıyor istersen onu izle.
Ben de İzmir kral vallahi bana yetiyor artıyor bile xiaomi smart fan 2. Tüketimi de baya az modları da güzel ve telefondan kontrol mümkün
1782152071
Baya da sessiz bu arada
Kral forumda kim ne derse yaptım vallahi. İşlemci testleri yaptım, saatlerce rame yaptım, sistemdeki çoğu parçayı hem test ettim hem de bazılarını 2 bazılarını ise 3 kez değiştirdim ama bulamadım bir türlü. elimdeki üç beş hata kodu hariç alabildiğim bir uyarı da yok. Sorun yaşarkenki videolarım...
Bu 5060ti a geçtiğimden beri sorunlar peşimi bırakmadı knk zaten bıktım vallahi. Amd sorunlu nvidia öyle böyle dediler aldım o günden beri uğraşıyorum :)
1782141688
5000 serisi herhangi bir kart görmek istiyorum muyum emin değilim hocam xt modeli bütçeyi aşıyor gibi.
Xiaomi smart fan 2 lite veya direkt düz 2 modelini alabilirsin bence kral. Ben düz iki modelini kullanıyorum baya memnunum ama lite modelini kullananlar da fena değil diyordu. Büyük bir odaysa vantilatör bir tık yetmeyebilir ama onu hesaba kat bence
6 aydır kart bende bir kere dlss fg açmadım, kurcalamadım bile kral :d cs çok sık oynuyorum 5060ti ve rx 9060xt kullandım ve cs 2 performansı berbat geldi bana Amd nin nedense baya kasıyor gibiydi oyun. Ondan kararsız kalıyorum.
Beyler selam, msi shadow 2x 5060ti 16gb modeli var sistemde. Üç beş sorun yaşayınca karttan sebep sıkıntı var diye düşünmüştüm ama ürün normal diyor garanti servisi. Yine de soğudum karttan resmen, 9070xt falan mı alsam diye düşünüyorum. Dümdüz cs 2 rocket league falan oynayan biriyim. Hikayeli...