Genzzo isimli üyenin son içerikleri

  1. G

    Iffalcon 85u95a Alınır mı ?

    Arada 20 bin TL fark görünüyor neredeyse 20%, o kadar çıkmak istemiyorum.
  2. G

    Iffalcon 85u95a Alınır mı ?

    75" te olabilir ama 85" te ilgimi çekmiyor değil.
  3. G

    Iffalcon 85u95a Alınır mı ?

    95.000 TL'ye amazondan almayı düşünüyorum. Bu televizyonu kullanan ya da fikri olan var mı ? Ciddi şekilde televizyon yenilemeyi düşünüyorum ve 75" 85" bakıyorum. Bunun yerine önerilen, aynı fiyatlarda çok daha kaliteli 75" varsa önerilere açığım. @Tayfunns
  4. G

    🔥İndirim Razer Viper V3 Pro Sentinels Edition 5999 TL

    Siyah olanı 4.950 TL ve 9 taksit, inanılmaz 😲
  5. G

    Gta 6, Vatan Bilgisayar'da Ön Siparişle 6.799 Tl [Ön Sipariş]

    Reklamın iyisi kötüsü olmaz, şuan en ufak para harcamadan gündem oldular. Maalesef ülkenin fakirden alıp zengine verme huyundan ötürü, yapılan bu bariz, hileli, sahtekarca tutumu cezalandırmayacak bir sistem olduğu için, adam aşırı iyi reklam yapmış. Şeytanın zekasını, diğer şeytan cezalandırmak...
  6. G

    Bilgisayar için hoparlör tavsiyesi

    Masaüstünde kullanabileceğim, zaman zaman ps5 ile de kullanabileceğim, kullanışlı ve çok bir şey beklemediğim, sadece ses versin biraz da kaliteli olsun yeter diyebileceğim bir hoparlör arıyorum. Bir tane almıştım fakat şarjı neredeyse 2 saat bile gitmiyordu ve çok uzun sürede şarj oluyordu, o...
  7. G

    🔥İndirim Arctis Nova Elite 34.799₺!

    Teknolojiyi seven, teknolojiyle ilgilenen biriyim. Evli olmasam, ailemle yaşasam ve çalıştığım işten kazandığım para kendime kalsa, ben bile belki alabilirdim. Bu işler biraz "renkler ve zevkler" olayına giriyor. Fazla eleştirmeye gerek yok bence. Sen 500 bin TL'ye ford fiesta almayı tercih...
  8. G

    ❌İndirim Bitti! Amazon Peşin Fiyatına 9 Taksit Kampanyası🔥

    Ekranın siyahlığı da etkileyici ama MAT paneller gibi mi gözüküyor bu WOLED'ler ? Yani Mat'ın üzerine Woled'e geçmek çok etki etmez mi ? Öyleyse Glossy düşünmem gerekecek.
  9. G

    ❌İndirim Bitti! Amazon Peşin Fiyatına 9 Taksit Kampanyası🔥

    Hocam peki XG32UCWG ve UCWMG'de Glossy'ler gibi mi gözükür ?
  10. G

    ❌İndirim Bitti! Amazon Peşin Fiyatına 9 Taksit Kampanyası🔥

    Ben kullanıyorum, Glossy kullanmadığım için farkı bilemem ama beni yeterince tatmin etmişti. Ama ben de 32" geçmek istediğim için elimdekini istediğim fiyatlara satabilirsem, 32"'e geçeceğim ve bu sefer Glossy deneyeceğim. Monitör hakkında ise hiç sorun yaşamadım ve gayette OLED keyfini yaşatıyor.
  11. G

    Steelseries Arctis Nova Pro Wireless İncelemem

    1.5 senedir kullanıyorum, pc'yi bıraktım sadece ps5'ten oynuyorum ve tek eksi yanı ps5'te Sonar'la çalışmıyor olması. Aksi takdirde bende kulaklığı çok beğenerek kullanıyorum.
  12. G

    600TL Dijital Oyun Ve Müzik Platformlarında Harcadığınız Kadar Bonus!

    Bende de sadece bonus cool ek kart başvurusu var oyun özelinde
  13. G

    27" 4K OLED vs 32" 4K Oled 45K Bütce Yardımcı Olursanız Sevinirim?

    Tam olarak böyle düşünüyorum ben de, o yüzden arada kaldım ama abartılı fark yemeden 27"'i satılığa koydum satabilirsem 32" geçeceğim.
  14. G

    27" 4K OLED vs 32" 4K Oled 45K Bütce Yardımcı Olursanız Sevinirim?

    Konudan bağımsız Hepsiburada Premium Kartı ne zaman aldınız ? Lakin ben neredeyse 1 sene önce almaya çalıştığımda, kredibilitem iyiyken bile limit artıramadım. Yılların memuru babam başvurdu, kredibilitesi çok iyi ama bir türlü yükseltmediler kartın limitini :D Diğer kartlarınkini düşürmüştük bi...
  15. G

    27" 4K OLED vs 32" 4K Oled 45K Bütce Yardımcı Olursanız Sevinirim?

    Detaylı bilgilendirme ve deneyim için teşekkür ederim dostum. Şuan bunun üzerine 1500 TL daha koyup XG32UCWG almalıyım gibi düşünüyorum ama kronik sorunlar var mı yok mu bilmiyorum. Bunu da bugün görmüştüm tesadüf, üzerine siz mesaj yazmışsınız. Ama galiba 4. Nesil panel beni daha rahatlatır...
Geri
Top