GrammarMan isimli üyenin son içerikleri

  1. GrammarMan

    Cs2 Hangi Çözünürlük Mantıklı

    32 inch ile bende aynısını oynuyordum ama adamları göremiyordum, 16:9 2160x1440 yapgım tekrar, yeni 27inch gelince tekrar alacağım artık
  2. GrammarMan

    ❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

    Dediğim gibi artık bunları test eden yüzlerce insanlar var ve en kötü ihtimali baz alarak test ediyorlar. Ayrıca pixel temizli ve otomatik ekran kapatma gibi teknolojilerle ben +10 sene kullanılabileceğini düşünüyorum.
  3. GrammarMan

    ❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

    Hocam ben hdr parlaklığına bakmışım pardon, epey üzerinden baktım ve min max olarak algıladım. Şuan bakıyorumda sdr parlaklığı gerçektende düşükmüş, hatta benim mevcut monitörümden 150nit daha düşük, ama dediğim gibi ne kadar aydınlık bir ortamdasın bilemem, 250nit yeterli gelebilir veya tandem...
  4. GrammarMan

    ❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

    Bak ben lg ultragear 32gp750-b kullanıyorum 2 senedir, parlaklığını %100 yapmadım. Bunu kim söylediyse sana bir şey bilmiyor, çünkü attığın linkdeki ürünün parlaklığı benim monitörümün 2 katı. Farklara gelecek olursak, qd oled woledlere göre karanlıkta kendini daha iyi belli eder ama aydınlıkta...
  5. GrammarMan

    ❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

    Yani türkçeye çevirince pek anlamaz insanlar :D gri bantlanma diyorum mesela bazıları anlamıyor, "hee banding olayını diyorsun diyor" glossy fln hep yeni terim sanırım, yani ışıkyansımasını önlüyor mu desem cam gibi bir ekran mı desem bende bilemedim :D 1782111856 Oledlerin ömrü kısa değil...
  6. GrammarMan

    ❌İndirim Bitti! Gigabyte Mo27q28gr 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Oyuncu Monitörü

    Arkadaşlar(Gigabyte MO27Q28GR) çok yakından takip ettiğim bir monitördü, İncehesap sadece satışını yapıyor. Bilenler bilir bu gibi tandem oled monitörlerde gri bantlama sorunu yaşanıyor çok fazla, daha önce asus xg27aqwmg aldım ve iade ettim ama yinede şansımı değerlendirmek istedim çünkü...
  7. GrammarMan

    🔥İndirim Aoc Q27g41zdf 27 240hz 0.03ms HDMI Dp Hdr10 Qd-OLED Monitör 17.999 TL

    Yaw tandem oled bakınıyordum sürekli ama neredeyse yarı fiyatına 3.nesil qd oled arasında kaldım. Ne yapsam acaba bilemedim çok arada kaldım
  8. GrammarMan

    🔥İndirim Gıgabyte Mo27q28g Tandem Woled (Mat) 280hz 29959 Tl

    bu monitörde sende hiç oyun oynarken veya film izlerken hdr kapalı olmasına rağmen rasgele parlaklık değişikliliği oluyor mu?
  9. GrammarMan

    🔥İndirim Gıgabyte Mo27q28g Tandem Woled (Mat) 280hz 29959 Tl

    Ya niye bana bunu yapıyorsunuz :D daha yeni asus xg27aqwmg iade ettim ve oled bulaşmayacağım diye söz verdiydim
  10. GrammarMan

    Yardım Görüntüdeki ölü pixel mi yoksa panel arasında toz mu?

    Evet ölü pixel, ölü pixel temizleme videoları var youtube'da, çok nadir olsada yardımcı oluyor, aksi taktirde iade et
  11. GrammarMan

    🔥İndirim 32GB DDR5 RAM 19.499

    Bu markanın flashını aldım, 2gün yazılımı bozuldu pc algılamıyor xD
  12. GrammarMan

    🔥İndirim GAMELİNE CARİSMA 7X ARGB FANLI AKVARYUM KASA 3040TL (NAYSLA 2890TL)

    Bu kasa tipinin soğutması az olmaz mı? tamamen görüntü amaçlı kullanılıyor sanırım?
  13. GrammarMan

    ❌İndirim Bitti! DeFacto %100 Pamuk Oversize Geniş Kalıp Tişört 169TL

    kuponsuz aldım 1 tane eyw :'(
  14. GrammarMan

    Çözüldü✓ ASUS 26,5" ROG STRIX XG27AQWMG ALINIR MI?

    Gri bantlama sorunu olan bir monitör ama reddit'de okuduğum bazı yazılarda firmware güncellemesi ile en aza indiğini söyleyen bazı kullanıcılar gördüm ve şuan 9 taksit imkanı ile satılıyor. Koşulsuz iade güncellemesi'de var tabi o yüzden bir denemek istedim, görüş ve önerilerinizi duymak...
Geri
Top